Caroline Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Noen som har lyst til å sjekke chihuahua langhåret både valp og voksen? Papirene hos meg kommer bare til de jeg skal stille for hehe Lørdag: 10 valper, 19 voksne, og de er sist i ringen (oppmøte 11)
Monab88 Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Litt masete nå, men gidder du å sjekke antall og oppmøtetid for dvergschnauzer sort? I hvilken ring er de og bernerne i?
Caroline Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Litt masete nå, men gidder du å sjekke antall og oppmøtetid for dvergschnauzer sort? I hvilken ring er de og bernerne i? 6 stk. kl. 09.00, 6 hunder før denne rasen. Ring 6 for ds og 11 for berner
Monab88 Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 6 stk. kl. 09.00, 6 hunder før denne rasen. Ring 6 for ds og 11 for berner Takk! Rekner med jeg rekker å stille begge deler da
starlight Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Caroline: haha, jeg så det samme på papirene. Var jo veeeldig mange tisper da:O Hvilke klasser skal du stille i?
Guest Christine Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Er det mange gruppe 7 hunder med?
Caroline Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Caroline: haha, jeg så det samme på papirene. Var jo veeeldig mange tisper da:O Hvilke klasser skal du stille i? Junior tispe Championfrøkna har glemt igjen pelsen et sted
starlight Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Junior tispe Championfrøkna har glemt igjen pelsen et sted Da stiller vi i samme
SusanneL Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Gruppe 7 - Jeg fant i hvertfall bare 1 bracco på lørdag og søndag (kl. 10.00 begge dager), Christine. Susanne
turbogutten Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Lørdag: 10 valper, 19 voksne, og de er sist i ringen (oppmøte 11) å takktakk litt forskjell fra forrige gang jeg stilte da var det bare 2 valper, også så deilig med oppmøte tid klokken 11
Symra&Pippin Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Da er det vel på tide å "ta opp" denne tråden igjen... Startpapirene kom idag, noe som forbauset meg da det jo er utrolig tidlig! (Flott gjort!) Hele 5 bearded collievalper begge dager (og det er myyye for å være oss), og hhv. 18 og 20 voksne. Delig og sen møtetid begge dager, noe som alltid er positivt med langhårede hunder (og mye hyggelig samvær på kvelden før...). Vi blir nok boende i vogn på plassen der - det er jo så utrolig lettvint å være i nærheten når man skal stille flere hunder begge dager. Har meldt på lille Moses-valp begge dager, og så Moby'en min (ch.hann) begge dager og Mac (jun.hann) kun på spesialen på søndag. Kun guttenes helg, altså. Håper virkelig på godt vær! Susanne Jeg merker at den store skjelven begynner å komme snikende. Symra ligger som en hårhaug utover gulvet og ser ikke ut som hun gruer seg i det hele tatt. Vi har ikke fått trent så mye i det siste, på grunn av regn og avlyste ringtreninger, og det hjelper jo ikke stort på nervene det heller. Men nå har jeg iallefall erfart at når jeg først er der, har funnet ringen, børstet Symra og funnet fram utstillingslina og nummerlapp/nummerlappholder, så er jeg ikke nervøs lenger! Da tenker jeg liksom at "dette går akkurat så bra som det går!" Håper veldig på godt vær jeg også, da blir det hele så mye triveligere!
Guest Christine Skrevet 18. August 2007 Rapporter Skrevet 18. August 2007 Gruppe 7 - Jeg fant i hvertfall bare 1 bracco på lørdag og søndag (kl. 10.00 begge dager), Christine. Susanne Takk, Takk
Siril og Tess Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Tess stiller UK. Blandt 60 tisper, er det låv å HÅPE vertfall....
Symra&Pippin Skrevet 19. August 2007 Rapporter Skrevet 19. August 2007 Værmeldingen er lovende! Onsdag skal det bli knallvær, håper det holder seg! (I det minste betyr det at det blir ringtrening i beardisklubben på onsdag, og det er jammen bra, jeg har ørti spørsmål om oppstilling!)
Bambii88 Skrevet 21. August 2007 Rapporter Skrevet 21. August 2007 Kryss fingrene for at Pepper og jeg kommer oppover. Han har nemlig fått borrelia og skal til dyrlegen igjen på torsdag, da får jeg svar om det er ok å dra...
Caroline Skrevet 21. August 2007 Rapporter Skrevet 21. August 2007 Da har vi fått hytte Så vi bor på Lundamo hele helga, wuhu! Gleder meg!
Monab88 Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Vi kommer med 4 hunder. Skal passe Freya til LinKr og Tia til Benedicte (labbis) i helga 25 bernere på lørdagen og 23 på søndagen!
Ingvild Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Er det noen som veit hvor langt det er fra togstasjonen til Støren Idrettspark? Er det den banen som ligger bare noen hundre meter fra stasjonen?
Flash Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Er det noen som veit hvor langt det er fra togstasjonen til Støren Idrettspark? Er det den banen som ligger bare noen hundre meter fra stasjonen? Er det ikke sånn at stasjonen ligger på andre sida av sentrum enn idrettsparken? Ville tippet at det er et par kilometer fra stasjonen...
tm100021 Skrevet 22. August 2007 Rapporter Skrevet 22. August 2007 Ve.. Det er enda usikkert o mjeg skal:p om jeg drar reiser jeg imorgen.. eller idag da.
Ingvild Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Er det ikke sånn at stasjonen ligger på andre sida av sentrum enn idrettsparken? Ville tippet at det er et par kilometer fra stasjonen... Åh... Jaja, det går jo greit å gå liksom, så lenge jeg veit HVOR jeg skal gå - noen som vil hjelpe meg å finne det på kart eller med veiforklaring?
Flash Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Åh... Jaja, det går jo greit å gå liksom, så lenge jeg veit HVOR jeg skal gå - noen som vil hjelpe meg å finne det på kart eller med veiforklaring? Kart Zoom ut og følg den svarte linja "nordover" til du ser et togsymbol. Regner med det er stasjonen...
xxx12345 Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Det er meldt regn, regn og atter regn... Dog sies det at regn i sløret gir et lykkelig ekteskap... (Trøste seg med det man kan)
Guest Christine Skrevet 23. August 2007 Rapporter Skrevet 23. August 2007 Shit! Var jo enormt langt fra togstasjonen til idrettsbanen! Er ikke sikkert at vi kommer da... Vil nødig drasse med Vegas den lange veien(regner med det er bilvei, og han er ikke trygg på biler) fra togstasjonen til idrettsparken tur/retur. Også i tilegg være på utstillinga... Jaja, får sikkert ta det neste år..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar