Gå til innhold
Hundesonen.no

PM Oppdal

xxx12345

Recommended Posts

Skrevet

Jeg fikk pm for lørdag i dag.

Bare 21 bernere :P

Pm'en for søndagen kommer til oppdretteren min, så den vet jeg ikke noe om.

Skrevet
Jeg fikk pm for lørdag i dag.

Bare 21 bernere :P

Pm'en for søndagen kommer til oppdretteren min, så den vet jeg ikke noe om.

Jeg har ikke fått noe enda... <_<

Skrevet
Jeg har ikke fått noe enda... <_<

Det er 2 påmeldte basenjier :P

Ingen valper så vidt jeg ser.

(på lørdagen altså)

Skrevet
Hvor mange sorte dvergschnauzere på lørdag da?

Har ikke kommet noe hit enda..

4 sorte dvergschnauzere ;)

ingen pm her heller...

Decoy skal i ringen... :imrgreen: kan ikke å stå engang.... ;)

Stiller dere bare på søndagen?

På søndagen stiller jeg ikke noen selv, så da håper jeg å få sett på flere av dere her inne ;)

Skrevet
Stiller dere bare på søndagen?

På søndagen stiller jeg ikke noen selv, så da håper jeg å få sett på flere av dere her inne ;)

Kun søndag ja..

Skrevet

Åh, jeg håper jeg ikke kommer opp i muntlig, så kan jeg dra nedover og se. Er det langt fra togstasjonen til utstillingsplassen? Hvor er det egentlig utstillinga er?

Skrevet

25 cavalierer og 5 cavalier valper. Blir litt konkurranse på Tequila, mange tisper, men det er moro det da. ;)

Skrevet

Oppmøte 11 ;) deilig, selv med kun et kvarters reisevei ;) 4 buhunder, ikke værst!

(Jeg kom også på at jeg kanskje har muntlig eksamen den mandagen, men nå er hunden påmeldt så vi drar uansett ;))

Skrevet

Decoy er eneste påmeldte tollervalp :closedeyes: Håper virkelig det blir overskyet til da og ikke den varmen som er nå. Ser hvor utslått hundene er nå, og da har de en kald gang å trekke inn i.

Huff er litt nervøs allerede jeg, tror jeg skal rømme unna ringen når Decoy skal inn ;)

Skrevet

PM'en er kommet nå, og 11 labradorer er påmeldt. Gruer meg.

Tore J; PM'en har alltid kommet i posten. Iallefall hos meg ;)

Skrevet
SD: 11 hadde vært genialt det - på NKK Leangen! Gjett hvem som gruer seg?!

Ja, hadde det bare på NKK Trondheim så. Men den gang ei <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...