Gå til innhold
Hundesonen.no

PM Oppdal

xxx12345

Recommended Posts

Skrevet

Jeg fikk pm for lørdag i dag.

Bare 21 bernere :P

Pm'en for søndagen kommer til oppdretteren min, så den vet jeg ikke noe om.

Skrevet
Jeg fikk pm for lørdag i dag.

Bare 21 bernere :P

Pm'en for søndagen kommer til oppdretteren min, så den vet jeg ikke noe om.

Jeg har ikke fått noe enda... <_<

Skrevet
Jeg har ikke fått noe enda... <_<

Det er 2 påmeldte basenjier :P

Ingen valper så vidt jeg ser.

(på lørdagen altså)

Skrevet
Hvor mange sorte dvergschnauzere på lørdag da?

Har ikke kommet noe hit enda..

4 sorte dvergschnauzere ;)

ingen pm her heller...

Decoy skal i ringen... :imrgreen: kan ikke å stå engang.... ;)

Stiller dere bare på søndagen?

På søndagen stiller jeg ikke noen selv, så da håper jeg å få sett på flere av dere her inne ;)

Skrevet
Stiller dere bare på søndagen?

På søndagen stiller jeg ikke noen selv, så da håper jeg å få sett på flere av dere her inne ;)

Kun søndag ja..

Skrevet

Åh, jeg håper jeg ikke kommer opp i muntlig, så kan jeg dra nedover og se. Er det langt fra togstasjonen til utstillingsplassen? Hvor er det egentlig utstillinga er?

Skrevet

25 cavalierer og 5 cavalier valper. Blir litt konkurranse på Tequila, mange tisper, men det er moro det da. ;)

Skrevet

Oppmøte 11 ;) deilig, selv med kun et kvarters reisevei ;) 4 buhunder, ikke værst!

(Jeg kom også på at jeg kanskje har muntlig eksamen den mandagen, men nå er hunden påmeldt så vi drar uansett ;))

Skrevet

Decoy er eneste påmeldte tollervalp :closedeyes: Håper virkelig det blir overskyet til da og ikke den varmen som er nå. Ser hvor utslått hundene er nå, og da har de en kald gang å trekke inn i.

Huff er litt nervøs allerede jeg, tror jeg skal rømme unna ringen når Decoy skal inn ;)

Skrevet

PM'en er kommet nå, og 11 labradorer er påmeldt. Gruer meg.

Tore J; PM'en har alltid kommet i posten. Iallefall hos meg ;)

Skrevet
SD: 11 hadde vært genialt det - på NKK Leangen! Gjett hvem som gruer seg?!

Ja, hadde det bare på NKK Trondheim så. Men den gang ei <_<

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvis det ikke er trygt for dem å være i bilen så er det bedre å la dem være hjemme. Du får grinder til bilvindu og lås til bagasjeromsluker som gjør at du kan ha dem åpne uten at folk får tilgang.
    • Redd noen da stjeler dem om jeg setter opp mere vindu enn 5 cm.
    • Trenger du å ha med hund til legen? Jeg ville jo heller latt den være hjemme. Men så lenge det ikke er direkte sollys på bilen går det helt fint. Om det er direkte sollys ville jeg prøvd å finne skygge eller satt opp vinduer litt og evt. bagasjerom med luftlåsing.
    • Skal til legen men det er 10 grader på det varmeste her. Tror du det går bra da?
    • Forumet har dalt i takt med Facebook, og veldig lite nyrekruttering. I tillegg litt uenighet om hva som er greit og ikke på forumet, og noen som mistrivdes og meldte seg ut. I tillegg har de "gamle" brukerene blitt eldre, opptatt av andre ting, eller bare ikke føler behov for nettsamfunnet lengre. For yngre som leter er det lettere å finne grupper på Facebook.  Jeg vet en håndfull titter innom nå og da, men det er jo litt slik at aktivitet skaper aktivitet, så når få poster blir det også mindre respons. Det har vært diskutert å legge ned forumet, men det blir en stund til ihvertfall.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...