Gå til innhold
Hundesonen.no

Facebook

Guest Vicky

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Noen som kan legge ut link eller noe til dyresonen gruppen? Jeg kan ikke finne den, finner ikke helt ut av facebook heller, men det kommer vel med tid og stunder...

Skrevet
Noen som kan legge ut link eller noe til dyresonen gruppen? Jeg kan ikke finne den, finner ikke helt ut av facebook heller, men det kommer vel med tid og stunder...

Gå på groups og søk på Dyresonen (søkefeltet på høyreside), da kommer gruppen opp. Gjorde i hvert fall det her, eneste treffet jeg fikk også :P

Skrevet

Jeg har noia for facebook så har ikke registrert meg der! Lol!

Leste en artikkel på nett som sa mye skummelt om facebook så ingen klarer å overtale meg heller. ;) De kan bruke opplysningene dere lagrer der til hva de vil, gi det videre til hvem som helst og tilogmed politi!

Skrevet
Jeg har noia for facebook så har ikke registrert meg der! Lol!

Leste en artikkel på nett som sa mye skummelt om facebook så ingen klarer å overtale meg heller. ;) De kan bruke opplysningene dere lagrer der til hva de vil, gi det videre til hvem som helst og tilogmed politi!

Jeg syns det er på tide at politiet tar seg tid til å se på alle mine hundreogfjørti bilder av bikkjene og det andre albumet jeg har der med ungene. Ikke minst syns jeg de skal studere albumet med mest bilder av meg og se hvor kriminell jeg ser ut i bikini! ;) Dessuten er det rimelig suspekt at diverse sonefolk legger meg til som venn og vise versa. :rolleyes:

Guest Christine
Skrevet

Oj, glemte navnet jeg.. Finner meg som Christine Schei.

Skrevet
Er det bare meg som ikke helt skjønner greia? ;) Synes det hele er svært oppskrytt jeg...

Det blir vel ikke mer til enn hva man gjør det til selv? Må innrømme at jeg ikke har tatt av pga Facebook, men synes det er morsomt å titte på litt bilder av kjente og gamle klassekamerater og slikt (særlig når ingen klarer å spore opp meg enkelt. *ler*)

Skrevet
Er det bare meg som ikke helt skjønner greia? ;) Synes det hele er svært oppskrytt jeg...

Jeg syns også det er oppskrytt. Men men, noe å gjøre når jeg kjeder meg. ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...