Gå til innhold
Hundesonen.no

Funker ikke "Gå til sist leste innlegg"?

Recommended Posts

Mulig det bare er hos meg det er sånn, men når jeg trykker på "gå til sist leste innlegg", så havner jeg rett nok på den siden siste leste innlegget var, men alltid øverst på den siden - og det irriterer meg :)

Why?? Noe jeg må fikse (ved å slette cookies eller logge ut og inn igjen eller noe), eller noe dere kan fikse? *håpe* :wub:

EDIT: Når jeg skriver innlegg, så havner jeg øverst på siden når jeg sender det inn og, ikke på innlegget mitt, som jeg gjorde før.. Om noen skjønte hva jeg mente nå? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg så vidt hvert innom på noen dager, og det er jo svært så irriterende å komme på toppen, for å måtte finne igjen sist leste innlegg. Og idag tenkte jeg jo at dette var fikset, men det er det jo tydeligvis ikke <_<

Får håpe dere får fikset det snart, så jeg får begynne å lese og skrive litt her igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leser en tråd, går ut av den og så klikker deg inn igjen i samme tråd, går den til slutten av tråden da eller øverst på siden?

Øverst på siden til meg iallefall.

Bruker IE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du leser en tråd, går ut av den og så klikker deg inn igjen i samme tråd, går den til slutten av tråden da eller øverst på siden?

Jeg kommer øverst på siden da.

Men dette var kun på skole-pc, og den har ikke den nyeste IE. Så mulig der feilen ligger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...