Guest 2ne Skrevet 31. Mai 2007 Rapporter Skrevet 31. Mai 2007 Mulig det bare er hos meg det er sånn, men når jeg trykker på "gå til sist leste innlegg", så havner jeg rett nok på den siden siste leste innlegget var, men alltid øverst på den siden - og det irriterer meg Why?? Noe jeg må fikse (ved å slette cookies eller logge ut og inn igjen eller noe), eller noe dere kan fikse? *håpe* EDIT: Når jeg skriver innlegg, så havner jeg øverst på siden når jeg sender det inn og, ikke på innlegget mitt, som jeg gjorde før.. Om noen skjønte hva jeg mente nå? hehe
Wanderlust Skrevet 31. Mai 2007 Rapporter Skrevet 31. Mai 2007 Samme problemet har jeg nå også. Har fungert hele tiden, men ikke idag og det er frustrerende.
vipsen Skrevet 31. Mai 2007 Rapporter Skrevet 31. Mai 2007 Om det funket i går men ikke i dag har det nok noe med oppgraderingen Espen gjorde i natt å gjøre. Han ser på det når han kommer online
Guest 2ne Skrevet 1. Juni 2007 Rapporter Skrevet 1. Juni 2007 Og ikke for å mase, men den funker ikke i dag heller..
Peers Skrevet 1. Juni 2007 Rapporter Skrevet 1. Juni 2007 Vi ser på det Supert! For det er litt irriterende for "vanedyr", som er vant med lettvinte løsninger, at det ikke funker
Wanderlust Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Nå har jeg så vidt hvert innom på noen dager, og det er jo svært så irriterende å komme på toppen, for å måtte finne igjen sist leste innlegg. Og idag tenkte jeg jo at dette var fikset, men det er det jo tydeligvis ikke <_< Får håpe dere får fikset det snart, så jeg får begynne å lese og skrive litt her igjen
Wanderlust Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Nå kan det se ut som om det fungerer igjen ja Skal titte litt rundt på forumet, og fungerer det ikke sier jeg ifra
JailyTina Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Fungerer ikke her. Men har det kanskje noe å gjøre med hvilket program en bruker? Jeg bruker Firefox. Har ikke testet i IE, men kanskje det fungerer der men ikke I FF?
vipsen Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Jeg bruker FF og det funker her. Om jeg klikker meg inn på et emne kommer jeg til sist leste innlegg. Vet det også funker i IE7.
JailyTina Skrevet 5. Juni 2007 Rapporter Skrevet 5. Juni 2007 Hmm. Kanskje det bare er jobbmaskina mi som er rar. Får sjekke når jeg kommer hjem om det fungerer i FF der..
Wanderlust Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Nå sitter jeg på en annen pc og her fungerer det ikke. Jeg har derimot ikke den nye IE på denne. Men burde jo fungere her også
vipsen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Om du leser en tråd, går ut av den og så klikker deg inn igjen i samme tråd, går den til slutten av tråden da eller øverst på siden?
Monab88 Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Om du leser en tråd, går ut av den og så klikker deg inn igjen i samme tråd, går den til slutten av tråden da eller øverst på siden? Øverst på siden til meg iallefall. Bruker IE.
Wanderlust Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Om du leser en tråd, går ut av den og så klikker deg inn igjen i samme tråd, går den til slutten av tråden da eller øverst på siden? Jeg kommer øverst på siden da. Men dette var kun på skole-pc, og den har ikke den nyeste IE. Så mulig der feilen ligger?
Peers Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Det funker i hvert fall i Opera, FF og nyeste IE på pcene jeg har sjekket. Gammel IE derimot, det funket ikke.
Espen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Prøvd og slette cache i IE ? Har det funket før?
molly Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Prøvd og slette cache i IE ? Har det funket før? Eh.... En liten beskrivelse for oss som kun bruker pc'n og ellers aner lite....?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar