borderen Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Kan noen andre se top-banneret mitt? bcamira.wordpress.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Kan ikke se det, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Jeg kan ikke se det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Fjern å & ø fra filnavnet... (om jeg tydet det rett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 30. Mai 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2007 Fjern å & ø fra filnavnet... (om jeg tydet det rett) Ah! Da funket det! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 3. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2007 Toppbanner ?? Hva er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 3. Juni 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2007 Jeg vet ikke hva det egentlig heter jeg... kanskje headning eller noe slikt. Jeg mener det bildet øverst på siden som er der hele tiden (selv om man bytter sider liksom). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar