Margrete Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Skal du være med vennen? Edit: Jeg er ihvertfall klar for tur imorgen, hvem andre kommer? Nei sutreklubben kan dere ha for dere selv *løper som bare det* Men jeg kan ikke uannsett om jeg var i sutrehumør eller ei, for jeg er alene i dag.
molly Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Jeg kan heller ikke være med, i og med at dere legger det på et så idiotisk tidspunkt... *sutre sutre* Og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å dette ut av klikken pga dette, og at dere dag-turere kommer til å bli så sammenspleiset at vi stakkars andre som må jobbe for livets opphold sikkert ikke tør bli med på tur mer.... *sutre mer* Var jeg kanskje litt stygg nå, eller....?
Marianne Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Skrevet 11. Juni 2007 Nei sutreklubben kan dere ha for dere selv *løper som bare det* Men jeg kan ikke uannsett om jeg var i sutrehumør eller ei, for jeg er alene i dag. Hihi, nå mente jeg imorgen sammen med Ida og meg jeg da Men da er vel de små lovende på skolen/SFO! Jeg kan heller ikke være med, i og med at dere legger det på et så idiotisk tidspunkt... *sutre sutre* Og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å dette ut av klikken pga dette, og at dere dag-turere kommer til å bli så sammenspleiset at vi stakkars andre som må jobbe for livets opphold sikkert ikke tør bli med på tur mer.... *sutre mer* Var jeg kanskje litt stygg nå, eller....? Hihihi, det er godt at du er søt assa, vi får ta den på kvota idag! Bare å pipe meg en sms når du vil gå tur det så kan vi ordne det også! Hvis du husker at du har nr mitt da.... Hihihihihihi
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar