Scarlet Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Fikk nettopp melding fra Helga Mari om at Amigo tok Cert og har nå tittelen N UCH At Helga Mari er stolt, er bare forboksaven Hun forteller helt sikkert om dette når hun får tilgang til datamaskinen sin senere idag hihihi GRATULERER HELGA MARI OG AMIGO :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 GRATULERE SÅ MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer! Kjempegøy! Amigo er jo et multitalent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Våknet av en oppdatering i dag jeg også! Dette er jo bare kjempe gøy. Alt snakket til Helga Mari før NKK Bergen om "Håper på en 2pr eller to så jeg får championatet" dette går jo helt til topps! 2 championat på 3 utstillinger! Gratulerer så kjempe masse - nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer så mye! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Grattis :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer så mye! Amigo sanker jo titler overalt han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer. Amigo er så flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Oi, så gøy Og hun som trodde han skulle få blått idag, hihi.. Gratulerer! :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Oi, gratulerer så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Grattis. :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer med tittelsankeren :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulere :icon_fun: Var de i Haugesund? Skjønne gutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 GRATULERER :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulere :icon_fun: Var de i Haugesund? Skjønne gutten jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Gratulerer SÅ mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Hei og TUSEN TAKK for alle gratulasjonene :icon_fun: Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si jeg. Har nesten ikke sovet i natt for jeg har gruet meg til å møte denne dommeren. For som jeg har nevnt tidligere så omtales han som "hård" og er svært så nøye på det. Sist helg delte han ikke ut BIR blant de 9 stabijene som konkurrerte så jeg hadde labre forhåpninger til hva Amigo kunne prestere i dag kan man si Her er kritikken: "2-årig hannhund, mycket maskulin. Fin front, hals, skuldre. Maskulint hode, lyse øyne. Bra kropp/rygg. Utmerket pels. Burde ha bedre kryss + bære svansen bedre. Gode bevegelser". 1 AK, 1 AKK, CERT, 1 BHK, BIR Han ble også BIG 1 (men så var det bare oss da da de andre ikke stilte opp ) og så føyk vi rundt i BIS-ringen. Selvsagt uten å ha en sjanse men det var morro lell. Så nå kan han smykke seg med titlene N VCH N UCH og det i løpet av bare 3 utstillinger En smuuuuule fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 Kjempeflott bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar