Gå til innhold
Hundesonen.no

Mops forsvunnet utenfor Haugesund


Muffin

Recommended Posts

Noen venner av meg har mistet sin kjære mops. legger inn savnet meldingen her i håp om at flere kan hjelpe .

Hei alle sammen,

Vår kjære mopsetispe Rumba er savnet og nå trenger vi all den hjelpen vi kan få for at hun skal komme til rette igjen.

Rumba var på Stakland i Skjoldastraumen utenfor Haugesund for å bli parret da hun har enten blitt stjålet eller selv har stukket av fra inngjerdingen hun var i fredagsettermiddag 25.mai 2007.

Rumba er ganske spebygd for å være mops, ca 8 kg var hun før hun stakk. Det mest karakteristiske med henne er at hun mangler et øye, dette kan være vanskelig å se dersom en er på avstand.

Dusør er selvsagt utlovet til den som kan hjelpe med å få tilbake vår kjære Rumba!

Jeg kan kontaktes døgnet rundt på 95 99 00 52

Mvh Ingunn Ebbesvik,

www.ehfi.no

Ehfi Kennel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal holde øyne og ørere åpne.

Hvis dere ikke har gjort det, så ring til de nærmeste lensmannskontorene, Tunge Hundepensjonat, og Støle Hundepensjonat. Løshunder kommer ofte dit, så det kan være greit at de vet at den er savnet dersom den dukker opp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

GODE NYHETER! Fikk nettopp en tlf fra Haugesund om at Rumba nå er kommet til rette i god behold! :P Hun ble funnet langt oppi skogen hvor hun hadde fulgt etter noen som hadde vært på tur med hunden sin banana Er bare så lettet at jeg er helt skjelven her..

Tusen hjertelig takk til alle som har sendt støtte mldinger!

Hilsen Ingunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...