TollerRetriver Skrevet 20. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2007 Når vi får kattunger og kattungene begynner å bli klare for et nytt hjem pleier vi å lage en plakat og henge den på butikker. Nå vet jeg ikke hva som skal stå på denne plakaten. Noen forslag? ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Alder, farge (gjærne bilde også), antall, kjønn, temramanget til Mor og Far, rase, hvor de kan hente dem, telefon som de kan ringe å bestille. Hvordan kattungene sin oppførsel har vært til nå. Det er alt jeg kommer på i farten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 26. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg gjort som Only Blondie: Alder, farge (gjærne bilde også), antall, kjønn, temramanget til Mor og Far, rase, hvor de kan hente dem, telefon som de kan ringe å bestille. Hvordan kattungene sin oppførsel har vært til nå + e-post adresse for dem som syntes det er billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2007 bilder, bilder og mer bilder. folk kan ikke få nok . og hvis du er grundig å beskriver mye virker man mye mer seriøs enn om man bare skriver" kattunger 8 uker gis bort og telefon nummer. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 29. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2007 Jeg ville brukt MYE bilder. Og ikke for mye tekst. Folk gidder som regel ikke stå å lese i flere timer . Litt overdrevent da men .. Jeg gidder i alle fall ikke det. Skriv antall kattunger, hvortid dem er født, Telefonnummer, hvor du bor... Tips: Bruk store bokstaver og sterke fine farger. På den måten legger folk merke til plakaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissyT Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 hei. hadde jeg vært deg hadde jeg kastrert katten min. det er altfor mange ønskede kattunger i verden. og hva har du tenkt å gjøre med kattungene hvis de ikke finner hjem? også burde du ta minst 300 kr. for hver kattunge. da komemr de i det minste ikke til hvem som helst, men heller til noen som mener en katt er verdt 300 kr. men det burde stå alder, kjønn, rase, farger, telefon nummer, foreldre, hvor gamle foreldrene er ++. men husk at kattunger må være minst 12-14 uekr før de kan forlate moren og søsknene sine da! MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 hadde jeg vært deg hadde jeg kastrert katten min. det er altfor mange ønskede kattunger i verden. og hva har du tenkt å gjøre med MT Ikke sant alle er jo velkomne til verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissyT Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 hva mener du? MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2007 Den perfekte annonse når du vil gi bort/selge katt: "5 kattunger gis bort/selges. 1 stygg og 4 søte." Trenger ikke mer enn det. Gjett hvem de vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar