Peers Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Vann var fint, men likte kanskje Tipp bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Så da har jeg tenkt på en del navn, blandt annet: Snus, Sniff, Bles,Vann og Tipp. Grunnen til navnet Tipp er at hun har en hvit Tipp på halen. Hva synes dere? Snus syns jeg var litt guttete. Sniff var litt søtt men litt guttette det også. Bles og Tipp syns jeg var finest. Vann syns jeg ble litt rart da. Men smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2007 Jeg likte bare Bles, for syns de andre passet en hannhund bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Når drar de?? Jeg kommer i løpet av denne uka, når passer det for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2007 Kristine: Mørkegrønn drar i morra, mens det drar noen både fredag og torsdag og stort sett hele veien neste uke. Var med valpene til veterinæren i dag, alle var friske og fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 I dag har jeg vært å koset valper, og knipset bilder for Silje, jeg ser ikke forskjell på hele gjengen så det skal Silje få ta seg av, men her kommer bilder ihvertfall, de er jo bare en helt utrolig herlig gjeng med noen herlige gemytter, all skryt til Silje for det=)=): Valp nr.1 "mørkegrønn", eneste som har fått portisklippen på rompa, han var for sprelsk til å ta snuta, dette er gutten Silje skal beholde på fôravtale=) Hodebilde av valp nr.1 Valp nr.2 Valp nr.3 Valp nr.4, den søteste, og denne blir hos Silje! Den søteste igjen=) valp nr.5, brune hannen, ååååh for en herlig rund klump med masse pels Min favoritt i temperament, han var så rolig og vraletete, fniiis Man kan vel ikke unngå og bli sjarmert av en sånn tønne på fire ben vel Valp nr.6 Valp nr.7 Valp nr.8, eneste brune tispa Valp nr.9 Denne tilhører ikke kullet nei, det er Lotta, men tok med det for det, hehe=) Og Silje som klipper pizza til meg, hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 Jeg ELSKER herr brun.. Han er bare nydelig, den lille klumpen.. Skal vi se.. Tror jeg har vært for mye hos Silje. På bildene ser man altså: Valp 1: Mørkegrønn hannhund Valp 2: Rosa tispe Valp 3: Rød tispe Valp 4: Lilla tispe Valp 5: Brun hannhund Valp 6: Hvit hannhund Valp 7: Gul hannhund Valp 8: Brun tispe Valp 9: Lysegrønn hannhund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 4. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2007 aaaw. for noen skjønne engler^^ *Sier Silje mens hun lytter til villt valpe-party i annen etasje midt på natta* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 5. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2007 de er helt nydelige alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2007 Så utrolig pene! Mine favoritter er Rød tispe, Lilla tispe og Blå hann. Har skiftet litt. Hehe Tror jeg så en portis valp her med oss i dag ute på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 7. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2007 Tispa blir hetende "Tipp", selv om det kanskje er litt maskulint:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2007 Tispa blir hetende "Tipp", selv om det kanskje er litt maskulint:p Godt valg, jeg liker det i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 8. Juli 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2007 eller.. de andre i huset er litt uenige nå da:p hehe.. så det må nok diskuteres litt:p -- Nei, jeg har igjen ombestemt meg:p Tispa blir hetende "Sue" etter sin tippoldemor:) *dobbelpost, endret av mod. Charleen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 fnis, jeg var hvertfall innom i dag og stakk hånda i valpegården, bare tre igjen, herlige og nå var de store som bamser=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 13. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2007 De er så nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 14. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2007 Vakkre! Min favoritt var rosa tispen nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Juli 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2007 Oh.. Fra i morgen av skal jeg passe to av krapylene i 9 dager, så det blir spennende. Dere kan forvente bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar