Vajra Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Hei! Jeg heter Sara er 23 år fra Halden. Bor sammen med min samboer, en hund (Blanding mellom border collie og berner sennen), 4 katter, et 250 liters akvarium med prinmært malawi chilklider og snart flytter 2 rotter inn hos oss! Jeg jobber som hjelpepleier og trives godt med det! Ellers driver jeg litt med teater på fritiden, men hovedinteressen er dyr i alle fasonger. Jobber også som frivillig for dyrebeskyttelsen i Halden. Under er bilder av Kira og Chablis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Velkommer Søte dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Velkommen hit! Kjempe fin katt og hund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Velkommen Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Velkommen. Skjønne dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2007 Velkommen, håper du vil trives her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 24. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2007 Velkommen! Søte dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 31. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2007 Welcome :imrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2007 Velkommen hit, hyggelig at du har flere Dyr. Håper du vil bidra i alle forumene våre! Hvis det skulle være noe du lurte på send meg gjerne en melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2007 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 12. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2007 Velkommen hit! Nydelige dyr du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar