xxx12345 Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Litt drøyt å sette det opp på fredagskvelden når vi ikke skal stille før på søndag Men vi tar det med så får vi se om vi får satt det opp. Hadde egentlig ikke tenkt å bry oss, men siden det er meldt regn så hadde det vært kjekt med et tørt sted liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 20. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2007 Litt drøyt å sette det opp på fredagskvelden når vi ikke skal stille før på søndag Men vi tar det med så får vi se om vi får satt det opp. Hadde egentlig ikke tenkt å bry oss, men siden det er meldt regn så hadde det vært kjekt med et tørt sted liksom Om du er litt på hogget på lørdag burde det gå å få satt opp etter hvert som folk reiser hjem. Synes det ville vært litt frekt å sette opp på fredag om man ikke skal stille på søndag, av hensyn til de som skal stille på lørdag, men er jo mulig noen gjør det og. I alle fall er jo sjansen stor for at mange av de som stiller på lørdag, skal hjem igjen med teltene sine da, så om du følger med, kan du få en plass. Må legge til at det pleier å være veldig trangt der, og stappfullt med telt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Ang teltplass og sette opp teltet kvelden i forveien må dere være obs på at portene stenger kl 20 (tror jeg det var). For 2 år siden ble jeg "innestengt" :ph34r: , men heldigvis klarte jeg å klatre over Skal se elite lydighet på lørdag (venner fra Sverige skal være med) og på søndag skal vi stille alle hundene: Odin i åpen klasse (står for championatet), Charon (veteranklassen 10,5 år!), Zuma i juniorklassen og Amy i championklassen (ble nuch på Oppdal i helga :icon_fun: ) . Fenris (sønn av Amy) skal stille i juniorklassen. Hadde jeg klart å være to steder på en gang, skulle jeg ha sett agility på lørdag også, Fenris skal stille der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 21. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2007 Jeg skal opp å stille Ally. 40 prikker påmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Det pøsregner her, gjør det det i Tr.heim også? Hvis noen får med seg wheaten-resultater på søndagen blir jeg mega takknemlig hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Nei... Er meldt regn i morgen formiddag i alle fall, men forhåpentligvis blir det opphold resten av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 22. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2007 Ikke enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2007 Vi kommer en tur imårra jeg og Atheo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. Juni 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Juni 2007 Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar