Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Trondheim

turbogutten

Recommended Posts

Skrevet

Litt drøyt å sette det opp på fredagskvelden når vi ikke skal stille før på søndag :P

Men vi tar det med så får vi se om vi får satt det opp. Hadde egentlig ikke tenkt å bry oss, men siden det er meldt regn så hadde det vært kjekt med et tørt sted liksom :ahappy:

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Litt drøyt å sette det opp på fredagskvelden når vi ikke skal stille før på søndag :ahappy:

Men vi tar det med så får vi se om vi får satt det opp. Hadde egentlig ikke tenkt å bry oss, men siden det er meldt regn så hadde det vært kjekt med et tørt sted liksom :P

Om du er litt på hogget på lørdag burde det gå å få satt opp etter hvert som folk reiser hjem. Synes det ville vært litt frekt å sette opp på fredag om man ikke skal stille på søndag, av hensyn til de som skal stille på lørdag, men er jo mulig noen gjør det og. I alle fall er jo sjansen stor for at mange av de som stiller på lørdag, skal hjem igjen med teltene sine da, så om du følger med, kan du få en plass. :P Må legge til at det pleier å være veldig trangt der, og stappfullt med telt.

Guest Dratini
Skrevet

Ang teltplass og sette opp teltet kvelden i forveien må dere være obs på at portene stenger kl 20 (tror jeg det var). For 2 år siden ble jeg "innestengt" :ph34r: , men heldigvis klarte jeg å klatre over :P

Skal se elite lydighet på lørdag (venner fra Sverige skal være med) og på søndag skal vi stille alle hundene:

Odin i åpen klasse (står for championatet), Charon (veteranklassen 10,5 år!), Zuma i juniorklassen og Amy i championklassen (ble nuch på Oppdal i helga :icon_fun: ) . Fenris (sønn av Amy) skal stille i juniorklassen.

Hadde jeg klart å være to steder på en gang, skulle jeg ha sett agility på lørdag også, Fenris skal stille der :)

Skrevet

Det pøsregner her, gjør det det i Tr.heim også?

Hvis noen får med seg wheaten-resultater på søndagen blir jeg mega takknemlig hvertfall :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...