Gå til innhold
Hundesonen.no

Taika


Kjerstii

Recommended Posts

en liten presentasjon av Taika, en Basset Fauve de Bretagne.

Taika ble i all hovedsak anskaffet som pappas jakt/ettersøkshund og familiens familiehund. Hun er fortsatt familiens hjerteknuser, og pappas (og min :) ) jakthund, men hun har også fått prøvd seg på agilitybanen, kløvturer, sykkelturer og i utstillingsringen. Pappa synes egentlig ikke noe om at jeg og Taika drar fra hundearrangement til hundearrangement, men han har lært å leve med det.

Den 10. mai 07 fylte Taika to år, og er en herlig hund å ha med å gjøre, men hun har virkelig sin egen personlighet. Og hun kan til tider være meget sta og vanskelig! Hun sitter og stirrer på meg når jeg spiser i håp om å få noe. Hvis jeg snur meg bort, setter hun seg på andre siden av stolen og stirrer på meg der isteden :rolleyes:

Taika er med på det meste av aktiviteter, og har etter de to siste årene blitt mer og mer "min", det meste av ansvaret ligger altså på meg. Den siste tiden har vi begynt å trent mer og mer, og da trener vi på alt mulig rart; triks, lydighetsøvelser, osv.

DSC_0123.JPG

DSC_0172.JPG

180407%20(6).JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Kuleste dyret! Bilde nr 2 var veldig fint :)

Lykke til på utstilling til helga, forresten!

Utenom det grønne tauet som henger i veien da, hehe.

Dårlig gjort å legge ut et bilde av en så fin elg, haha :P

Taika er like sjarmis som alltid :D

Kjempe fin elg, ikke sant? :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Haha, neida :)

Og igjen så blir det jeg som oppdaterer tråden..

*klippe løvetannbilder*

Oi! Så ikke disse før nå! Flotte bilder av en dritkul hund! Sånn helt objektivt sett *flir*

Legger ut noen nye bilder av Taika:

Dsc_0090.jpg

Så fornøyd med bilde her! :lol:

Dsc_0065.jpg

blondie4-1.jpg

maibilder009.jpg

hundetreff1juli200.jpg

hundetreff1juli006.jpg

hundetreff1juli007.jpg

hundetreff1juli020.jpg

Tinka og Taika

hundetreff1juli017.jpg

hundetreff1juli021.jpg

hundetreff1juli109.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempekul!

Skjegg-hunden, tihii.

.....men wow, for noen hjørnetenner på dem! Er det bare jeg som ikke husker hvordan voksentenner ser ut, eller var de enorme? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er kjempekul!

Skjegg-hunden, tihii.

.....men wow, for noen hjørnetenner på dem! Er det bare jeg som ikke husker hvordan voksentenner ser ut, eller var de enorme? :D

Tror bildene "lyver" litt, for hun har egentlig ikke så store hjørnetenner ellers. Eller så er det bare jeg som er så vant til dem, at jeg ikke tenker over at de er store. :)

Gullii :lol:

Ho er litt sterk da, men ;)

Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...