Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kr.sand


HHC

Recommended Posts

JH var det eneste jeg fikk med meg lørdagen, kom når de var i oppsamlingsringen etter shopping på sørlandssenteret!

Så gratulerer igjen Line med halehunden jeg mobber:D

Jeg stilte CC i dag fikk CK med alle, og et par bt/bh plasseringer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 18 basenjier påmeldt, og dette er mine resultater:

Echo- 1/1 CK, 1 BHK, Cert, Cacib, BIM

Dinari- 1/1 CK, 4 BHK

Duna - 1/1 CK 4 BTK

:icon_fun:

Gratulerer så mye!

Tusen takk for gratulasjoner, veldig gøy. Det jeg er mest fornøyd med er Felix sin oppførsel i ringen, han var helt strålende!

Gratulerer også SÅÅ mye til Guro med dalmis bebisen Pepper på 10 mnd. som tok storcertet på første utstilling som junior og ble 3 BHK av hele 40 påmeldte dalmatinere. Han slo 6 championer og dommeren (som ikke pleide å gi ut CK en gang til juniorer) sa at hvis han hadde vært 1/2 år eldre hadde han tatt BIR'et i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utstillinga i dag:) Søndag... Var med ei veninne som stillte ut tervueren sin..

Han er 11 mnd.. Han fikk blå sløyfe, siden dommerene syntes han var for stor og høy:P

Men de skal prøve te neste år igjen:P

Bilder av Scooby doo:

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/CIMG1022.jpg

(Scooby doo te Høyre).

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/CIMG1023.jpg

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/CIMG1030.jpg

Noen andre hunder :

Her er en Schæferhund:)

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/CIMG1020.jpg

Å her en Tervueren:)

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/CIMG1027.jpg

Å en Brun Labrador:)

http://i68.photobucket.com/albums/i17/Niki...06/CIMG1021.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom dag..

Chaos ut med blå grunnet han var for kort :/

Aris ut med blå, dommern sa han var for feit(!)

(Han er for tynn!)

Lotto 1vetkl m/CK + BIM Veteran

Tinka 1AK med super kritikk..

Stilte også en hannhund for Kennel Lireena som fikk ren rød..

Enkelt oppsumert; Psycho avgjørelser i flatringen i dag, mange missfornøyde, maange

rare dommeravgjørelser, samt uttrykk..

Eks; Jeg fikk ikke på noen av de 3 første hannene jeg stilte løpe på enkelt bedømmelsen

mens alle andre fikk det! :) Hallo? Og i tillegg presterte han og skrive beveger seg ok på den ene som han ikke hadde sett på løpe?! :)

Ellers måtte jeg jo bare droppe oppdretter gruppa grunnet de 2 blå, orka ikke stille med blå hund i den, når den andre gruppa hadde cert og bim hund.. Ingen vits...

Men mange kjent folk som gjorde det bra da ;)

Men, vi ser vel forskjellig på ting, det må da være lov.. ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Bowie fikk fra unghundklassen cert (sitt 8. om jeg husker rett i farta?), bh1, cacib og bir - og plasserte seg som nr 3 i gruppa.

*Alle var enige om at det hadde vært en fin tur.* :)

Grattis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lotta og Line!

Jeg fikk dessverre ikke sett myndene i gruppa, men jeg så juniorhandlingen på Lørdagen. (Må jo heie litt på Louise Sandvold når hun stiller Basenji)

Jeg var faktisk sikker på at du kom til å vinne, Line.. Vi satt en hel gjeng med Basenji- folk og så på, og vi hadde plukket ut deg som vinner alle sammen. (Selvom vi heiet på Louise :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lotta og Line!

Jeg fikk dessverre ikke sett myndene i gruppa, men jeg så juniorhandlingen på Lørdagen. (Må jo heie litt på Louise Sandvold når hun stiller Basenji)

Jeg var faktisk sikker på at du kom til å vinne, Line.. Vi satt en hel gjeng med Basenji- folk og så på, og vi hadde plukket ut deg som vinner alle sammen. (Selvom vi heiet på Louise :) )

Tusen takk! Hihi, så morsomt da. Var ikke akkurat like sikker på å vinne :P Men er så utrolig fornøyd med Felix at det kan ikke beskrives! For de som så han i ekstriør/JH på Hamar, så skjønner de kanskje hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom dag..

Chaos ut med blå grunnet han var for kort :/

Aris ut med blå, dommern sa han var for feit(!)

(Han er for tynn!)

Lotto 1vetkl m/CK + BIM Veteran

Tinka 1AK med super kritikk..

Stilte også en hannhund for Kennel Lireena som fikk ren rød..

Enkelt oppsumert; Psycho avgjørelser i flatringen i dag, mange missfornøyde, maange

rare dommeravgjørelser, samt uttrykk..

Eks; Jeg fikk ikke på noen av de 3 første hannene jeg stilte løpe på enkelt bedømmelsen

mens alle andre fikk det! :) Hallo? Og i tillegg presterte han og skrive beveger seg ok på den ene som han ikke hadde sett på løpe?! :P

Ellers måtte jeg jo bare droppe oppdretter gruppa grunnet de 2 blå, orka ikke stille med blå hund i den, når den andre gruppa hadde cert og bim hund.. Ingen vits...

Men mange kjent folk som gjorde det bra da :P

Men, vi ser vel forskjellig på ting, det må da være lov.. ;P

og hadde du lest de nye reglene så får ikke gruppa lov til å inneholde mer enn en(1) hund som har fått 2.pr.

fniiis*

Gratulerer til de fornøyde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hadde du lest de nye reglene så får ikke gruppa lov til å inneholde mer enn en(1) hund som har fått 2.pr.

fniiis*

Gratulerer til de fornøyde:)

Jeg hadde 5 hunder da, og 2 med blå, smarting.. (Ehh.. not :closedeyes: )

Og det er 4 hunder i oppdretter gruppe, det burde vel du vite etter denne helgen? :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeta hadde en fin dag :P

Resultatet ble 1 AK 2 AKK (9 i åpen klasse, urk) CK, ikke plassert i BTK (som forventet)

Ellers fikk vi tidenes mest uleselige kritikk, så den må tydes først, om det noengang går (virker som om flere ord faktisk mangler).

Jeg er ihvertfall fornøyd, årets 4. CK, og da er CK-prisen i boks :P (internt i NSSK)

Så får jeg gratulere den nye Championen fra helgen, N UCH Mainland's Powerpoint, samt NordJV06 Lyngvetun's Fame and Fortune med tispecertet :icon_fun:

Og Lone, jeg venter spent på bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :D

Vi fikk ikke med oss noe cert vi heller, men det ble da i det minste en hp i tillegg til rødsløyfene denne gangen :) Certet røyk fordi dommeren syntes Foxy bevegde seg baktrangt, og det har hun jo helt rett i..

Caroline: har ikke gått igjennom bildene enda, skal se om jeg får tid i kveld :D Tok vel rundt 50 bilder av dere, så det er vel forhåpentligvisa ett og annet som er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen :D

Vi fikk ikke med oss noe cert vi heller, men det ble da i det minste en hp i tillegg til rødsløyfene denne gangen :) Certet røyk fordi dommeren syntes Foxy bevegde seg baktrangt, og det har hun jo helt rett i..

Caroline: har ikke gått igjennom bildene enda, skal se om jeg får tid i kveld :) Tok vel rundt 50 bilder av dere, så det er vel forhåpentligvisa ett og annet som er bra :)

Wohoo :D Can't wait!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepper tok storcertet som Line fortalte. Jeg svever rundt på rosa skyer og smilet går fremdeles trill rundt! Dommeren sa da ringsekretæren spurte om han ville gi ck til juniorene (også var det meg og min svensk da:P): "De som kjenner meg, vet at jeg er en snål jäkel og aldri deler ut ck i juniorklasse, men med en gang disse to (pekte på meg og Pepper) kom inn i ringen tenkte jag; Det her er min hund!" Dommeren mente han skulle få seks mnd til på å vokse, så ville han ikke nølt med bir'et! :D

Jeg kunne ikke vært mer stolt av hundevalpen min! Han oppførte seg eksemplarisk og fikk maaasse skryt og gratulasjoner fra dalmisfolk rundt ringen.

(For bilder, mas på LINE!)

Kritikken:

Utm myket tiltalande. Maskulint Huvud. En aning lyse øgon. Elegant hals. Stärk rygg. Velutveklad brystkorg. Herliga fria rørelser. Vackra tassar. Velklipta klor. Bra pels og tekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepper tok storcertet som Line fortalte. Jeg svever rundt på rosa skyer og smilet går fremdeles trill rundt! Dommeren sa da ringsekretæren spurte om han ville gi ck til juniorene (også var det meg og min svensk da:P): "De som kjenner meg, vet at jeg er en snål jäkel og aldri deler ut ck i juniorklasse, men med en gang disse to (pekte på meg og Pepper) kom inn i ringen tenkte jag; Det her er min hund!" Dommeren mente han skulle få seks mnd til på å vokse, så ville han ikke nølt med bir'et! :D

Jeg kunne ikke vært mer stolt av hundevalpen min! Han oppførte seg eksemplarisk og fikk maaasse skryt og gratulasjoner fra dalmisfolk rundt ringen.

(For bilder, mas på LINE!)

Kritikken:

Utm myket tiltalande. Maskulint Huvud. En aning lyse øgon. Elegant hals. Stärk rygg. Velutveklad brystkorg. Herliga fria rørelser. Vackra tassar. Velklipta klor. Bra pels og tekning.

Er ikke slikt gøy? Gratulerer med knall kritikk og stor cert :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...