Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Kr.sand


HHC

Recommended Posts

Grattis Guro! Ser dere hadde samme dommer som oss (kjente igjen det han sa på kritikken også), men dere hadde kanskje en annen skriver? Kritikken min var helt håpløs å tyde, det er aller første gang faktisk, at ingen har klart å gjette sammenhengen, hehe.. Men det er jo mye mulig at det var annen skriver for oss siden vi stilte søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke slikt gøy? Gratulerer med knall kritikk og stor cert :icon_fun:

Helt utrolig gøy! :D Vi har såklart funnet vår yndlingsdommer, og den dommeren kommer til å se så mye av oss at han blir lei :D

Grattis Guro! Ser dere hadde samme dommer som oss (kjente igjen det han sa på kritikken også), men dere hadde kanskje en annen skriver? Kritikken min var helt håpløs å tyde, det er aller første gang faktisk, at ingen har klart å gjette sammenhengen, hehe.. Men det er jo mye mulig at det var annen skriver for oss siden vi stilte søndag.

Kritikken var helt grei, men ikke den mest ryddige men :) Skrivere skrev med STORE bokstaver og forskjellige steder på kritikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikken:

Utm myket tiltalande. Maskulint Huvud. En aning lyse øgon. Elegant hals. Stärk rygg. Velutveklad brystkorg. Herliga fria rørelser. Vackra tassar. Velklipta klor. Bra pels og tekning.

DET er det ikke ofte jeg har sett på en kritikk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET er det ikke ofte jeg har sett på en kritikk! :D

He he, neei, men jeg var skriver for en dommer som kom med følgende utsagn: "In desperate need of a pedicure"

Og "The nails poor condition does nothing to help the otherwise horrible wide feet".

Han hadde endel slike utsagn, og jeg måtte faktisk spørre han ved et par anledninger om han virkelig ville at jeg skulle skrive ned det han sa.

Så her gjelder det å bruke neglfil på klørne, folkens. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, neei, men jeg var skriver for en dommer som kom med følgende utsagn: "In desperate need of a pedicure"

Og "The nails poor condition does nothing to help the otherwise horrible wide feet".

Han hadde endel slike utsagn, og jeg måtte faktisk spørre han ved et par anledninger om han virkelig ville at jeg skulle skrive ned det han sa.

Så her gjelder det å bruke neglfil på klørne, folkens. :rolleyes:

Hehe, bra når dommeren kommenterer for uerfarne folk, så de får hjelp - men det er jo måten det sies på. Det er jo ikke uvanlig at for eksempel tannstein påpekes - i hvert fall muntlig. Men jeg trodde klørne gikk inn i helheten av "velstelt" - artig presisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...