Gå til innhold
Hundesonen.no

17.mai


Marthe

Recommended Posts

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

I år: Sover ut etter fyll natten lang. Drar kanskje til byen og går i tog. Hvis min tilstand er god nok så drar jeg på hytten utpå dagen.

(Er ikke slik hvert år, men det er hardt å være russ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går alle i tog, og så blir det feiret på skolen etterpå med masse god mat og is, og så noe program på scena :rolleyes:

og det å gå i tog, er ikke lett her på bygda, så vet ikke om jeg tør å ta kjangsen på å bli med i år som jeg har bunadssko...vil ikke sette meg fast i ei myr eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går en lang tur med hunden om morgenen. Tar bussen ned til byen, og går i tog.

Etter på drar vi (mange i familien) på et hotell ned i byen her, spiser og koser oss. Drar hjem, og tar med hunden ned til skolen etter hvert, kjøper lodd og spiser is og drikker brus. Er er veldig mange småbarn i familien, så jeg hjelper til en del med dem, og det tror jeg de synes er stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 mai blir som alle andre mai-dager, sitte hjemme å lese til eksamen og gå en lang tur i skogen med hundene... SOM jeg gleder meg til å bli ferdig med studier! Før, når jeg ikke var i eksamenskoma i mai, pleide jeg å ta med hunden i toget, enten sammen med skolen eller hundeklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.mai blir det festing, men skal prøve å komme meg tidlig opp 17.mai, da skal jeg på en skogtur også skal bikkjene være alene hjemme, drar da til byen å ser på både toget og russetoget tenker jeg. Pleier også å dra til bestemor, om jeg gjør det i år er jeg litt usikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne 17.mai'en skal jeg kjøre fra Kr. Sand til Asker, med en tur innom Skien for å hente en hundegård hos en Springeroppdretter:p Da jeg var liten var det tradisjon med tog og så grilling og sånt med venner utpå dagen.. I fjor var jeg russ og helt ødelagt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. Mai så skal jeg gå i tog! :icon_fun: Etter toget så skal jeg spise snop og kose meg i byen med venninner! Må vel ha på meg bunad. (reklamere for mamma's bunadbutikk!) Så jeg blir nok ikke så lenge i byn nei! Bunad klør! Så skal jeg hjem og spise smørbrød med mamma og pappa! Etter det reiser hele gjengen til landet hvor vi er med på feiring på en skole. Etter det skal vi bare være på landet og kose oss! Masse turer og trening med Abby. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitte med hjemlengsel og få slemme meldinger fra mamma om hvilke kaker de har der <_< Blir ikke gjort stort. Tore skal jobbe fra kl 7 til klokken 19 den dagen, og jeg kommer meg ikke noe sted. Men kanskje like greit det, skal på grillfest den 16 og det pleier å gå hardt for seg (selv om jeg ikke er russ i år :))

Har egentlig ikke hatt noen tradisjoner siden jeg gikk andre året på vgs og ikke fikk dratt hjem til mamma de dagene. Får se om jeg ikke finner på noe med hundene, og så håper jeg svigers har noe godt til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal først sove,deretter ned i hvitsten å se på toget med hundene til veninna mi (Puma-korthåret vorsther og Jagger-Trekkhundmix,og ja,de brukes til trekk :) )

Ullis tar puma og jeg tar jagger og sofie(bestemor og bestefars kongepuddel) å som jeg gleder meg.

Og på kvelden drar vi på emmerstad og fester ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... jeg trekker i fjellrävenbuksa, pakker sekken og drar til skogs med Babs for å trene spor og felt tenker jeg :). Har ingen tilknytninger til slekt eller noe sånt her nede på Østlandet, og da faller det seg ikke så naturlig å feire 17. mai heller. Mulig det blir ettermiddagskaffe med nogo attåt hos nabo'n på kvelden ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...