Gå til innhold
Hundesonen.no

Spaniel.no


Huldra

Recommended Posts

Jeg har lagt inn nytt album i galleriet. Sånn omtrent et år for sent.. :) Har også oppdatert litt annet småfanteri, bla Tullas resultat på fjorårets toppliste (utstilling), lagt inn nytt framsidebilde, fjernet linken til gammel-bloggen (formerly known as Mine Gamle Tanker) og har nå kun ny-bloggen (som tidligere het Mine Nye Tanker). Valpebloggen er også oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Jeg har lagt inn nytt album i galleriet. Sånn omtrent et år for sent.. :blink: Har også oppdatert litt annet småfanteri, bla Tullas resultat på fjorårets toppliste (utstilling), lagt inn nytt framsidebilde, fjernet linken til gammel-bloggen (formerly known as Mine Gamle Tanker) og har nå kun ny-bloggen (som tidligere het Mine Nye Tanker). Valpebloggen er også oppdatert.

Liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Satt akkurat og så på albumene dine jeg, haha! :D Masse herlige bilder, og en utrolig stilig hjemmeside. Blir skikkelig kult når det blir valpespam der fremover altså! :)

Takk! :D Kan tenke meg behovet for valpebilder øker til uante høyder fremover.. :blink: Så jeg regner med at bare det å ta bilder og legge ut blir en fulltidsjobb, haha! Så koselig at du likte albumene, dessverre har det blitt litt få den siste tiden, har heller prioritert å legge bilder ut i blogger og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...