Huldra Skrevet 10. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Februar 2010 Jeg har lagt inn nytt album i galleriet. Sånn omtrent et år for sent.. Har også oppdatert litt annet småfanteri, bla Tullas resultat på fjorårets toppliste (utstilling), lagt inn nytt framsidebilde, fjernet linken til gammel-bloggen (formerly known as Mine Gamle Tanker) og har nå kun ny-bloggen (som tidligere het Mine Nye Tanker). Valpebloggen er også oppdatert.
Iago Skrevet 11. Februar 2010 Rapporter Skrevet 11. Februar 2010 Jeg har lagt inn nytt album i galleriet. Sånn omtrent et år for sent.. Har også oppdatert litt annet småfanteri, bla Tullas resultat på fjorårets toppliste (utstilling), lagt inn nytt framsidebilde, fjernet linken til gammel-bloggen (formerly known as Mine Gamle Tanker) og har nå kun ny-bloggen (som tidligere het Mine Nye Tanker). Valpebloggen er også oppdatert. Liker!
Huldra Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Valpebloggen oppdateres veldig ofte, har oppdatert i kveld med bilder og vekt. Nytt fremsidebilde har det også blitt.
Evelzz Skrevet 24. Februar 2010 Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Satt akkurat og så på albumene dine jeg, haha! Masse herlige bilder, og en utrolig stilig hjemmeside. Blir skikkelig kult når det blir valpespam der fremover altså!
Huldra Skrevet 24. Februar 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Februar 2010 Satt akkurat og så på albumene dine jeg, haha! Masse herlige bilder, og en utrolig stilig hjemmeside. Blir skikkelig kult når det blir valpespam der fremover altså! Takk! Kan tenke meg behovet for valpebilder øker til uante høyder fremover.. Så jeg regner med at bare det å ta bilder og legge ut blir en fulltidsjobb, haha! Så koselig at du likte albumene, dessverre har det blitt litt få den siste tiden, har heller prioritert å legge bilder ut i blogger og sånt.
Huldra Skrevet 8. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mars 2010 Oppdatert valpebloggen med masse masse bilder i dag. MH-skjemaet til hannhunden til kullet er også lagt inn.
Huldra Skrevet 11. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2010 Jeg har oppdatert valpebloggen med bla to videoer.
Huldra Skrevet 29. Mars 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2010 Jeg har oppdatert valpebloggen med masse bilder fra hverdagen, og en video av Aynï som leker med "Frakken".
Huldra Skrevet 6. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2010 Jeg har oppdatert siden om Nenya med tekst og bilder. Resultater fra i sommer er også lagt inn på de forskjellige sidene, og bloggen er oppdatert for ikke så lenge siden.
Huldra Skrevet 23. September 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 23. September 2010 Jeg har oppdatert bloggen med bilder av vårt nyeste innkjøp - nemlig eiendom. Nökken krever visstnok nå å bli omtalt som "Godseier Nökken"..
Huldra Skrevet 3. Oktober 2010 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2010 Hjemmesiden har fått nye bannerbilder som skal forsøke å gjenspeile at det er blitt høst...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar