Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere nynorskfolk!


Guest Just me!!

Recommended Posts

Guest Just me!!

Anyone? :)

Daniel Pennac

”Hund! Hund!”

- Det Norske Samlaget (2002)

Livet med Hunden

Eg vil melde denne boka fordi det er ein kjempe god bok med eitt godt innhald. Forfattaren skriv humoristisk og skildrar livet til Hunden på ein flott måte. Eg har ikkje høyrt om forfattaren før, men vil gjerne lese fleire bøker av han.

Boka handlar om Hunden, ein lausbikkje frå søppeldynga utanfor Nice. Hunden hadde ein vanskeleg barndom, og hamnar i mange vanskelege situasjonar. Han skal skaffe seg ein eigar, ein han kan dressere godt. Frå den dagen ein turistfamilie spaserer inn på laushundkennelen, forandrar livet til Hunden seg totalt.

I boka lesar du om Hunden, hovudpersonen, og Eple, den epleduftande matmora hans. Store Bukk og Pepra er foreldra til Eple, som ikkje liker Hunden så godt. Svartefjes, Ulle og Hyenen er tre gode hundevenner som du også får høyra mykje om.

Boka er ein veldig bra bok som passer for alle aldersgrupper. Livet til Hunden er ein spennande leser oppleving som i alle fall hunde-eigara vil kjenne seg igjen i.

Både barn og vaksne vil nok kunne lese boka utan problem, sjølv om dei kanskje ikkje er så glad i hundar.

Eg likar at forfattaren beskrivar hendingane og følingane til Hunden på ein morosam måte. For dømes det at Hunden meiner at menneskjer er så uforutsigbare. Ein kan ikkje forutse de, som med katter og været. Hunden gir også kallenamn til venner, menneskjer og ting utifrå luktene dertes. Det er litt tidshopping i boka, som kan forvirre litt. Hunden har ofte mareritt, og da hopper han tilbake til sitt tidligare liv.

Eg synast boka fortener ein femmar. Det er ikkje sikkert alle vil like den like godt som eg gjorde, og noen vil kanskje like ho betre.

Prøv ho ut!

Marianne 9c

Flytt eller slett tråden om dette havnet feil, jeg var ikke helt sikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å rette så godt jeg kan i alle fall, kan ikke garantere at alt er rett siden jeg ikke har hatt nynorsk siden i fjor. :)

Daniel Pennac

”Hund! Hund!”

- Det Norske Samlaget (2002)

Livet med Hunden

Eg vil melde denne boka fordi det er ei kjempegod bok med eit godt innhald. Forfattaren skriv humoristisk og skildrar livet til Hunden på ein flott måte. Eg har ikkje høyrt om forfattaren før, men vil gjerne lese fleire bøker av han.

Boka handlar om Hunden, ein lausbikkje frå søppeldynga utanfor Nice. Hunden hadde ein vanskeleg barndom, og hamnar i mange vanskelege situasjonar. Han skal skaffe seg ein eigar, ein han kan dressere godt. Frå den dagen ein turistfamilie spaserar inn på laushundkennelen, forandrar livet til Hunden seg totalt.

I boka les du om Hunden, hovudpersonen, og Eple, den epleduftande matmora hans. Store Bukk og Pepra er foreldra til Eple, som ikkje likar Hunden så godt. Svartefjes, Ulle og Hyenen er tre gode hundevener som du òg får høyra mykje om.

Boka er ei veldig bra bok som passar for alle aldersgrupper. Livet til Hunden er ei spennande leseroppleving som i alle fall hundeeigarar vil kjenne seg igjen i.

Både barn og vaksne vil nok kunne lese boka utan problem, sjølv om dei kanskje ikkje er så glad i hundar.

Eg likar at forfattaren beskrivar hendingane og følingane til Hunden på ein morosam måte. Til dømes det at Hunden meiner at menneske er så uforutsigbare. Ein kan ikkje forutsjå dei, som med kattar og vêret. Hunden gir også kallenamn til vener, menneske og ting utifrå luktane deira. Det er litt tidshopping i boka, som kan forvirre litt. Hunden har ofte mareritt, og då hoppar han tilbake til sitt tidlegare liv.

Eg synast boka fortener ein femmar. Det er ikkje sikkert alle vil like den like godt som eg gjorde, og nokon vil kanskje like ho betre.

Prøv ho ut!

Marianne 9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...