Henriette Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Skrevet 7. Mai 2007 Driver å styrer litt på med hjemmesiden ennå jeg, og nå er jeg igang med rasebesrivelser, og er på utkikk etter bilder som jeg kan sette in der:) alt er av interesse, så når jeg har noen så velger jeg noen jeg setter in på siden
Guest Maritus Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Jeg har mange Golden bilder vis du vil ha? Men hunden den goldenen er litt liten (ikke så høy). Vil du ha?
Marthe Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Du kan bare låne bilder av mine svarte og hvite Men link gjerne til Brukshunden.net under bildene
TineSimbaNana Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 kan også låne av Nana om du vil Bilder finnes på; www.aktivehundene.moo.no og www.superbikkjene.moo.no eller i tråden dems her på sonen
Henriette Skrevet 8. Mai 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Jeg har mange Golden bilder vis du vil ha? Men hunden den goldenen er litt liten (ikke så høy). Vil du ha? Jepp:) bare å sende det:)
siljestokka Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Du kan godt få av meg og . Men det er sånn right click protection, som jeg ikke får av . jaja, hvis du er interrisert så er det bilder rundt omkring på sonen;). Ps: har ikke stamtavle på han, så han er nok ikke helt ren
Wanderlust Skrevet 8. Mai 2007 Rapporter Skrevet 8. Mai 2007 Bare å ta fra siden min også. Så får du fått med at Border collie FAKTISK kommer i andre farger enn svart og hvit (+ tric) hehe.
Heidihj Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Skrevet 10. Mai 2007 Du kan låne bilder av Elwira om du vil det
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar