Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt om oss :)


Peers

Recommended Posts

Hei!

Har vært her 1-2 uker, men ikke skrevet noe særlig om oss ennå. Er vel på tide!

Jeg heter Anette, er 20 år og bor i Oslo. Studerer sivilmarkedsføring på BI, og er stort sett fornøyd med det selv om det til tider er fryktelig kjedelig. Jobber i en liten Mixkiosk, men kunne tenke meg å finne en deltidsjobb som inkluderer dyr. Ellers driver jeg ikke med så mye, går mest i hund, venner og en fest i ny og ne. Var litt mer aktiv før med innebandy, friidrett og hest, men tiden strekker rett og slett ikke til lenger.

Hunden min heter Orry (Fantins Oroveso), og er en engelsk springer født 2. juni 2002. Han er altså snart 5 år. Kjempesøt og grei gutt som jeg er veldig glad i :whistle: Vi drev litt med lydighet og utstilling før, men har planer om å ta dette opp igjen på sensommeren/høsten. Måtte vente med utstilling fordi han ikke var utvokst og velproposjonert før han var 3-4 år, og i lydigheten manglet konsentrasjonen på grunn av laaang pubertet. Håper det går bedre nå :twitch:

Ellers planlegger jeg hund nr 2, en pinscher. Dette skjer sannsynligvis høsten/vinteren, dersom jeg finner en god oppdretter med et godt kull.

Det var litt om oss, sånne presentasjoner er ikke helt min greie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit:)

Ganske sikker på at jeg snakka mye med deg på msn o.l før, husker godt 3 av de jaeg snakka med før, det var deg, en til med springer(luna) og en med munsterlander i trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit:)

Ganske sikker på at jeg snakka mye med deg på msn o.l før, husker godt 3 av de jaeg snakka med før, det var deg, en til med springer(luna) og en med munsterlander i trondheim:)

Der kan man se, verden er ikke stor! Antar de to andre er Irene og Ingrid :) Så morsomt!

Og takk til alle andre for velkomsthilsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan man se, verden er ikke stor! Antar de to andre er Irene og Ingrid :) Så morsomt!

Og takk til alle andre for velkomsthilsen :)

Jepp, det er de:)

Hadde på den tiden en mix, BC,Samojed og Schæfer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...