Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff en fredag eller helg?


-Vilde-

Recommended Posts

Hei! prøver med valpetreff en gang til fordi det andre passet ikke helt for meg. men er det noen som har en liten valp de vil sosialisere som kunne tenkt seg et lite treff? jeg har en liten labrador valp på ca. 11 uker. Hvis det passer for noen en fredag eller en helg tidlig om morgnen i Frognerparken for da vil det ikke være fullt.

Noen datoer:

18.mai

20.mai

15. juni

16. juni

17. juni

Hvis det er noen andre forslag så bare kom med dem dette var bare noen få datoer jeg kom på.

Hilsen Vilde og Oscar :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du starta en ny tråd! Litt enklere det der! Jeg bor såpass nærme Frogenrparken at jeg gjerne blir med en dag til jeg! =) For meg er det ikke så farlig hvilken dag egentlig, så det får dere andre bestemme! Har fri fra 1. juni jeg, sånn nesten ihvertfall! Deilig å være student! :yes:

Men jeg har jo ikke noen valp før 10. juni da, så da er det ikke så aktuelt for meg før den tid! Men bare kjør på med treff i mai også, for de som vil det. Sosialisering er viktig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan vi ikke si fredag 15. juni da? Da har de som venter valp fått...og selvfølgelig kan voksne hunder bli med bare kos det :) tenkte å ha med tispa mi på 3 også i hodet er hun nemlig 3 måneder :)

passer det for alle 15?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...