Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor bestiller du pizza?


HHC

Velg under  

52 stemmer

  1. 1.

    • Peppes
      16
    • Dolly
      8
    • Annen lokal pizza baker
      28


Recommended Posts

Ja, rett og slett hva er favoritten? :)

Mener og ha glemt noen flere av "de store" her så hjelp meg gjerne :)

Vi bestiller som oftest fra Sjøloftet (finnes kun i Skien, Brevik og Arendal)

Ellers liker jeg best Dolly jeg da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller av den lokale sjappe av den enkle grunn at de tar 110 kr for pizzaen sin, mens Dolly og Peppes tar 250 kr for sine.. Hjelper på at det tar meg 2 minutter å hente den på den lokale sjappa og, mens det tar 20 minutter å hente på Dollys/Peppes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid spist Jonas Pizza.. Verdens aller beste pizza, jeg har ALDRI smakt så god pizza før. Dessverre har de den ikke her, bare i Lyngdal og Mandal:( Nå lager jeg heller egen pizza, det tar ikke så mye lengere tid og er like godt. Av Peppes og Dolly liker jeg definitivt Peppes best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager som oftest selv, men dersom jeg bestiller blir det flamenco! :) Sykt god til å være sjapepizza :) Liker spesielt vegetarpizzaen dems. I tillegg pleier jeg å bestille pizzaen på internettsiden deres der man kan velge alt av fyll man vil ha på en blank bunn.

Verdens beste pizza lager jeg selv i pizzaovnen hjemme. Innbakt.. mm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Dolly, men det pga dem har en sinnsykt god gresk salat :yes:

Der jeg bor nå er vell bare valget den lokale pizzaen... Men jeg ville nok heller ha hatt Dolly, så derfor lager jeg den heller selv eller spiser en annen jeg syns er sinnsykt god: Mozzerella vegetar pizza som er tynn, fins i frysedisken. Husker aldri hva den heter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dolly, men det pga dem har en sinnsykt god gresk salat :)

Der jeg bor nå er vell bare valget den lokale pizzaen... Men jeg ville nok heller ha hatt Dolly, så derfor lager jeg den heller selv eller spiser en annen jeg syns er sinnsykt god: Mozzerella vegetar pizza som er tynn, fins i frysedisken. Husker aldri hva den heter ;)

Den spiser jeg hele tiden og :) Husker heller ikke navnet, men den er knallgod!

Jeg ringer ikke Pizzabud..tror den nærmeste ligger 40 min herfra :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
JeanetteH: Det er vel ikke pizza ristorante fra Dr.Oetker? Den er iallefall kjempegod

Jo det stemmer nok. Ganske lys papp og pizzaen er ikke så stor. Også er det noe grønne greier på den (husker ikke hva det heter i farten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Lager selv jeg..........

Deilig tykk bunn, med masse kjøttdeig (normalt krydret), litt pølse, purre, champinjong, tomater og ost, lett krydret med oregano.... DEIIIIILIG

...men skulle det knipe så har vi to vi kan velge mellom - Don Pablo's Pizza (sinnsykt go) eller Pizza-service...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg vil helst gå til en spesiell pizza i byen med en venneflokk og bestille vann jeg! Hahaha* intern* :yes:

Men nei, her er det Peppes som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det stemmer nok. Ganske lys papp og pizzaen er ikke så stor. Også er det noe grønne greier på den (husker ikke hva det heter i farten!)

MMM... De grønne "sakene" heter pesto :yes: . Det går mest i den eller hjemmelaged her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
MMM... De grønne "sakene" heter pesto :) . Det går mest i den eller hjemmelaged her.

Herregud! Pesto var det ja. Vet det egentlig ekstremt godt, men klarte ikke finne ordet :shocked: Iblandt er ikke hjernen helt tilstede altså :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...