Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens første DSG?

Wanderlust

Recommended Posts

takk så mye :hmm:

Kameraet jeg bruker er Olymous mju mini (den som kom ut for et par år siden tror jeg). Så ikke det beste kameraet, men bra i godt lys til å ta bilder av ting som står sånn nogenlunde rolig :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Så nydelig :hmm: Får bevege meg mer i Lillestrøm jeg også, sånn i tilfelle jeg treffer på dere.. hehe.. Har sett to DSG på Riis i Skedsmo. Er utrolig skjønne..

Du har ikke bilder av Rex og valpen sammen, så man får se hvor liten hun er:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig :hmm: Får bevege meg mer i Lillestrøm jeg også, sånn i tilfelle jeg treffer på dere.. hehe.. Har sett to DSG på Riis i Skedsmo. Er utrolig skjønne..

Du har ikke bilder av Rex og valpen sammen, så man får se hvor liten hun er:)

Hehe. sett de to der oppe jeg også :hmm:

Hm. nei ikke noe bilde ennå. men det kommer nok snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm.. Marthe? Sove en hel natt? Det vet jeg ikke om jeg har gjort ENDA jeg:p

Monica: Hun er bare så nydelig=) Helt herlig! DSG er en av mine aller største favorittraser :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Oi, mulig DSG kanskje blir min neste rase (mulig jeg skal ha liten hund når jeg flytetr ut). Frøkna di har sjarmert meg! :o

Skal bo på Lørenskog 21-23.juni, hvis det er mulig å møte dere en gang da.. Skal passe to av verdens snilleste goldens. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått hvert her siden søndag?! for jeg har selvfølgelig hatt skikkelig "migrene" i to dager nå. Men nå kan jeg komme med litt oppdateringer.

Det har hvert kun 2 tisse-uhell siden ho kom i hus, og virker som at ho skjønner at ho skal gjøre fra seg ute, for ho setter seg ned med engang.

Ellers så har ho hvert et skikkelig pipe-dyr, jamrer om ho ikke kan få sitte på fanget ol. Men har bare stått i mot, og i dag har ho hvert så mye bedre. Klart å sove på gulvet.

Rex og valpen er litt "usikre" på hverandre ennå. Men idag hadde de en liten drakamp (så søtt).

Men kommer han litt for brått på så bjeffer og knurrer ho litt. Men dette har blitt så mye bedre.

Skal prøve å ta litt flere bilder i morra eller noe sånt. =o)

Og takk for all ros :innocent: Det er alltid kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rex og valpen er litt "usikre" på hverandre ennå. Men idag hadde de en liten drakamp (så søtt).

Men kommer han litt for brått på så bjeffer og knurrer ho litt. Men dette har blitt så mye bedre.

Hihi, her i huset er det motsatt, det er Pippin som knurrer hvis Symra kommer for brått på! Er det ikke koselig med sånne små vofser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var utrolig nydelig, og søtt med den lille flekken på nesen.. Smelter helt her jeg sitter å ser på bildene :P Blir skikkelig valpesyk nå, selv om jeg selv har en valp på 7mnd :Laugh:

Ang pipingen, så går nok den fort over så lenge du gjør som du gjør og overser det. Tror det er noe med de litt mindre valpene at de ikke vil være på gulvet. Milli er DP, og skulle helst opp på fanget HELE tiden. Jeg overså det når hun maste, mens når hun ikke maste kunne jeg ta henne opp på fanget.. Hun fant raskt ut at hun fikk sitte på fanget, men kun på mine premisser, hjalp ikke å mase :rolleyes:

Men missunner deg skikkelig men en så nydelig valp altså. Da jeg skulle velge rase så jeg på gårdshund, virkelig en nydelig rase, men bestemte meg tilslutt for DP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...