Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens første DSG?


Wanderlust

Recommended Posts

Skrevet
Så spennende :) Hva blir hun hetende til daglig da?

Fortsatt veeeldig usikkert. Men Bocca er et navn jeg tenker på. Men klarer liksom ikke bestemme meg :S

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Uansett om du har dratt: GOD TUR! Og lykke til med valpen! Gleder meg til bilder av valpen! :rolleyes: Hun er skikkelig søt! :)

Guest Christine
Skrevet

Du har en fin dag foran deg Monica. Har sagt det før men sier det igjen: Lykke til i dag, og kos deg masse :hmm:

Guest Christine
Skrevet

Jeg har fått meldinger og bilde av Monica nå, og lille valpen er virkelig ei lita prinsesse :hmm:

Lille Prinsessa sov nesten hele veien og hadde ingen uhell i bilen og det var visst en ganske så lang tur :P

Resten tror jeg Monica vil legge ut selv når hun kommer på igjen :hmm:

Guest Just me!!
Skrevet

Så bra! Gleder meg virkelig til å se bilder. *kjempespent*

:hmm:

Skrevet

Nå er jeg tilbake i lykkerus. (mamma er vel ganske betatt, for ho har stjålet henne nå :rolleyes: ).

Men ja, vi dro 6 i dag tidlig, og var vel fremme hos oppdretter rundt kvart over 12. Og første jeg fikk se var valpene som var ute. Jeg måtte jo bare hilse på lille jenta mi da. før vi gikk inn. Fikk også hilse på mor da.

Ettersom vi hadde en laaaang tur forran oss hjem også, kunne vi ikke sitte der veldig lenge.

Stoppet to ganger, ene gangen så var det ikke noe som skulle gjøres, og vi måtte få i oss litt mat også. Tok også en stopp til og ho tisset og bæsjet.

Kun de første 10 minuttene peip ho en del, men ho la seg fort til ro inni buret om jeg la inn hånda (fikk også med et teppe med lukter på).

20 minutter før vi var hjemme klarte ho ikke ligge helt i ro lenger, ble litt utålmodig og begynte å skulle leke med teppe og bare kose.

Kom hjem og knurra på rex i sitt første møte. Men etterpå gikk det bedre.

Det kommer nok ingen bilder idag, men i løpet av morradagen eller mandagen så har jeg nok tatt noen :hmm:

(trodde seriøst ikke at ho skulle være sååå liten nå, men så utrolig søt og nydelig da).

Og ho har funnet seg til rette i sengen jeg kjøpte, bare teppet "hjemmefra" er med...

EDIT: nå har jeg nok stoffsmak i ræva, for har stort sett sitti i bil fra 06.00 til 20.30

Skrevet
Grattis, så moro! Må vel ta meg en tur til Lillestrøm snart jeg da :hmm:

hehe, bare å ta en tur det :hmm:

Gratulerer så masse! Er nok godt å endelig ha henne hjemme? ;) Venter i spenning på bilder. Kos deg masse med henne :P

Det er kjempe herlig.

Nå har jeg snakket med oppdretter siden januar, og endelig kom drømmen i oppfyllelse. Veldig fornøyd med valg av oppdretter også :P

Guest Christine
Skrevet

Nydelige prinsessa :hmm:

Må si tante er fryktelig stolt, og gleder seg til å møte den lille :hmm:

Skrevet

Gratulerer så mye Monica :hmm: Du har en travel tid i vente (jeg lengter etter å sove en hel natt i strekk... :P ). Du må bare komme med flere bilder :hmm:

Skrevet
Gratulerer så mye Monica ;) Du har en travel tid i vente (jeg lengter etter å sove en hel natt i strekk... :P ). Du må bare komme med flere bilder :hmm:

Natta gikk veldig bra (lå på gulvet med henne da :hmm: ).

Sov stort sett hele tiden, våknet rundt 5 og var litt urolig, så gikk ut, og da måtte ho bæsje. Etter det sov ho lenge :P

Men ho er den største mammadalten da. Noe rex aldri var.

Nå ligger ho i senga si ved beina mine og sover :P

Skrevet

så utrolig nydelig hun var! Åh..! Gjør meg egentlig ikke mindre valpesyk..! Ak..! Vi får vår hjem om 21 dager, altså avhentig søndag om akkurat tre uker! :hmm:

Du får kose deg med henne da! Det blir spennende å se flere bilder! Ps. hva slags kamera har du? det var så fine bilder! :hmm:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...