Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonens første DSG?

Wanderlust

Recommended Posts

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar
Grattis! Det er en nydelig rase du har valgt deg ^_^

Takk takk

Åh jippi! Endelig! Så bra for deg! Må være sååå gøy da! :icon_fun: Blir spennende å se hva som skjer fremover. ;)

Er kjempe morsomt å vite at det ordner seg. Men er det ikke det det gjør for snille piker? :P

Gratulerer :D

De er noen herlige hunder, DSG!

:P

Gratulerer! :P

Fine hunder det! Gikk på konkurransekurs i lydighet med en engang, veldig flink liten jente det. Tror de gjorde det bra på i konkurranser og. Uansett, lykke til med valpen! :P

Husker du navnet på den :P Siden du trente/trener i samme klubb som meg, så kan det hende jeg vet hvem det er. Er hvertfall en dsg som har kommet opp til Elite (om jeg ikke husker feil).

Men tusen takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye... Moro når den endelig kommer i hus. Og etter så mye planlegging som du har holdt på meg, blir det sikkert veldig bra.

Jeg kjenner kun to stk av rasen, to tisper, og de er alldeles herlige på alle mulige måter. Masse personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis. Flott rase du har valgt. :D Blir spennende å følge med videre.

Takk takk ;)

Gratulerer! Endelig blir det valpis igjen :P

Jepp, og jeg gleder meg.

Gratulerer så mye... Moro når den endelig kommer i hus. Og etter så mye planlegging som du har holdt på meg, blir det sikkert veldig bra.

Jeg kjenner kun to stk av rasen, to tisper, og de er alldeles herlige på alle mulige måter. Masse personlighet.

Dette er som du sier, veldig godt planlagt, så dette blir nok bra. Og personligheten på dem, gjør de jo ennå mer sjarmerende.

En stor hund i lite format, som kan være med på det meste, men samtidig ta en inne dag om været ikke frister (*ler)

Endelig:D Gratulerer SÅ mye. Tror vi har ganske lik smak i hunder, jeg digger også DSG'en. Gi Rex'en en kos fra meg og knottis knotteluba.

Takk :P

Det skal jeg gjøre. Og han setter nok pris på det, så kosete han er om dagen :P

Gratulerer! Du bare måtte henge deg på valpe-bølgen du også, skjønner jeg..(bare jeg som ikke får valp for tiden, kjennes det ut som) Heldiggrisen!

Hehe, ja her har jeg egentlig hengt med for lenge siden, men måtte bare prøve å skjule det litt :P

Blir nok valp på deg en vakker dag også om du er snill (order seg for snille piker vettu :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du navnet på den :P Siden du trente/trener i samme klubb som meg, så kan det hende jeg vet hvem det er. Er hvertfall en dsg som har kommet opp til Elite (om jeg ikke husker feil).

Men tusen takk ;)

Eieren heter Synnøve i hvert fall. Jeg mener hunden het Dixie, men det er mulig jeg blander navnet med en annen DSG jeg vet om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen Monica: Gratulerer så mye :icon_fun: Blir spennende å følge med på dere :P Håper selvfølgelig på å få møte henne en gang :P

hehe, det er jo ikke umulig det, men vi får sjå ;)

Eieren heter Synnøve i hvert fall. Jeg mener hunden het Dixie, men det er mulig jeg blander navnet med en annen DSG jeg vet om :D

Synnøve, hm, jo det kan kanskje være henne jeg tenker på. Men nå kommer jeg ikke på navnet på hunden. Men det kan vel være det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synnøve, hm, jo det kan kanskje være henne jeg tenker på. Men nå kommer jeg ikke på navnet på hunden. Men det kan vel være det samme ;)

Liten dame med litt rødaktig hår, som av og til bruker briller. Men som du sier, det kan vel egentlig være det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planene med henne? Regner med du skal stille ut skjønnheten, men andre ting og?

Hilsen en skap DSG fan...

Planen er å stille ut på hobby ;) (dvs. kun de nærmeste utstillingene, og ikke noen lange reiser). Så skal jeg trene lydighet, og forhåpentligvis konkurrere. Agility er en ting jeg også har lyst til å prøve ut, da dette er helt nytt for meg. Men må nesten se an. Hadde hvert morsomt å fått til sport også da.

Så LP er hovedprioriteringen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå er det kun en uke igjen til bærta mi kommer hjem :)

Og i den anledning legger jeg ut tre nye bilder...

gretas10_070513.jpg

gretas102_070513.jpg

gretas6_070513.jpg

Og jeg gleder meg som en liten unge. Og siden det er fridager og kun tre skoledager denne uka,går det nok fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...