Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite valpetreff?


-Vilde-

Recommended Posts

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar
  • 3 weeks later...
Guest Just me!!
Hvem kan møte meg om jeg kommer? Et sted jeg VET hvor er :rolleyes:

Oslo S? De fleste skal møtes der tror jeg.

Jeg drar med meg Ulrikke, vi gleder oss. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden her nå, og vi ble enige m å prøve å være i frognerparken ca. kl 10. Da tror jeg vi sier senest 09.20 på Oslo S.

Hvordan passer det med togene til folk?

Altså, oppmøte kl 10 på hundejordet i frognerparken, og for de som vil ta følge opp til frognerparken og ikke helt vet hvor det er, så møter jeg på Oslo S kl 09.20, så tar vi følge opp med t-banen til Majorstua og går derfra.

Håper det fortsatt er mange som kommer da! ! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ut i løpet av morradagen om jeg kommer eller ikke. Men et spm til :icon_confused:

Når vi er ferdig der, er det noen som skal tilbake til Oslo S da? For jeg hater å gå i Oslo alene, og bare roter meg bort. ;) Går så ofte tok hos meg, så det skal ikke bli noe problem for meg tror jeg.

EDIT: hvor på Oslo S møtes folket? et sted som er lett å finne helst... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en ensom ulv her jeg, som skal tasse opp til Frognerparken alene :icon_confused: Meeeen har vel egentlig ikke noe å klage på, med tanke på at jeg bare har ti minutter gangvei :rolleyes: Satser på at jeg ser dere der, burde ikke være så vanskelig å unngå!

Gleder meg, og håper på bra vær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:20 Hanne Marit? Trenger vi 40min?? :icon_confused:

Tenkte jeg skulle ta bussen som er inne 09:30-09:40, men jeg finner ikke fram aleine asså! ;)

Hva om vi møtes utenfor Østbanehallen, ved tigeren der? Er det som er planen for folka fra det andre forumet, men der mente folk det holdt å møtes ca. 09:45? Er vi helt lost nå? Hihi.

Jeg skal forresten også ned til Oslo S (eller bussterminalen, da) etterpå.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:20 Hanne Marit? Trenger vi 40min?? :icon_confused:

Tenkte jeg skulle ta bussen som er inne 09:30-09:40, men jeg finner ikke fram aleine asså! ;)

Hva om vi møtes utenfor Østbanehallen, ved tigeren der? Er det som er planen for folka fra det andre forumet, men der mente folk det holdt å møtes ca. 09:45? Er vi helt lost nå? Hihi.

Jeg skal forresten også ned til Oslo S (eller bussterminalen, da) etterpå.. =)

Hvor mange blir det fra den andre forumet? Og valper alle sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09:20 Hanne Marit? Trenger vi 40min?? :)

Nei, absolutt ikke! ;) Skjønner ikke hva jeg mente her :) , tror jeg tenkte 20 på, og dermed skrev det, men jeg mente jo selvfølgelig 09.40! ! Tøysemeg altså, kan ikke klokka jeg visst...! :D

Beklager alle sammen, vi trenger kun ca et kvarter opp til Frogerparken, men greit å ha litt god tid synes jeg, i tilfelle ikke alle kommer med en gang. Men 20 minutter skal vel holde. Og om vi er i Frognerparken fem over ti så spiller det vel ikke så alt for stor rolle.. De som venter der har jo en fin park å vente i..!

Tenkte kanskje å møtes inne på oslo S, fordi alle som kommer med tog kommer dit, og i og med at vi skal ta t-banen videre, så er jo det enklest. Så ¨sånn ca. under tidstavlen tror jeg alle klarer å finne.. =)

Så da, oppsummering: 9.40 på Oslo S, under tidstavlen! Alle enige? Har vel ingen grove feil nå, Helene? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke! :D Skjønner ikke hva jeg mente her :) , tror jeg tenkte 20 på, og dermed skrev det, men jeg mente jo selvfølgelig 09.40! ! Tøysemeg altså, kan ikke klokka jeg visst...! :)

Beklager alle sammen, vi trenger kun ca et kvarter opp til Frogerparken, men greit å ha litt god tid synes jeg, i tilfelle ikke alle kommer med en gang. Men 20 minutter skal vel holde. Og om vi er i Frognerparken fem over ti så spiller det vel ikke så alt for stor rolle.. De som venter der har jo en fin park å vente i..!

Tenkte kanskje å møtes inne på oslo S, fordi alle som kommer med tog kommer dit, og i og med at vi skal ta t-banen videre, så er jo det enklest. Så ¨sånn ca. under tidstavlen tror jeg alle klarer å finne.. =)

Så da, oppsummering: 9.40 på Oslo S, under tidstavlen! Alle enige? Har vel ingen grove feil nå, Helene? :rolleyes:

Hihi, nei nå ser det bra ut. Da sier jeg ifra på andre fora også, så alle møtes under tidstavlen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg som en ensom ulv her jeg, som skal tasse opp til Frognerparken alene :D Meeeen har vel egentlig ikke noe å klage på, med tanke på at jeg bare har ti minutter gangvei :rolleyes: Satser på at jeg ser dere der, burde ikke være så vanskelig å unngå!

Gleder meg, og håper på bra vær :)

Da møtes vi i bånn av frognerparken og går sammen opp Anette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da møtes vi i bånn av frognerparken og går sammen opp Anette :)

Den er god :) Du kan jo bare ringe når du er der, så leter vi dere opp ganske fort. Rettere sagt: jeg leter dere opp, Orry er ikke helt god på sånt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Orry kan bli festlig på treffet :rolleyes: Men da gidder han kanskje i det minste å leke litt, fremfor å tasse rundt, hilse litt, og lage rynketryne og fnyse av fjollete valper (i hans øyne altså, jeg kommer antakelig til å trille av valpesykhet). Dyret har nemlig hatt noen veldig rolige dager fordi jeg har jobbet, og jeg merket på kveldsturen i dag at han er full av innestengt energi. Spanielbombe på vei! :) Med mindre han plutselig finner ut at han er trøtt likevel selvfølgelig, hehe.

Vi håper på oppholdsvær, og gleder oss til å treffe dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...