Gå til innhold
Hundesonen.no

Nå har den virkelige traileren kommet


Karina&Chica

Recommended Posts

Ååhh! Får en egen følse i magen når jeg ser bare litt av filmen. Gleder meg helt sykt!! :ahappy:

Den her blir knallbra! Elsker bok fem, så denne bør bli helt super.

Vi skal se den vi Jea, du kan bare holde meg i honda om du blir redd :ahappy:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhh! Får en egen følse i magen når jeg ser bare litt av filmen. Gleder meg helt sykt! :ahappy:

Den her blir knallbra! Elsker bok fem, så denne bør bli helt super.

Vi skal se den vi Jea, du kan bare holde meg i honda om du blir redd ;):P

Jepp, vi må dra på førpremieren sammen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg gleder meg til filmen. De fire foregående filmene har vært skuffende, mye som var uteblitt, viktige poenger som ikke kom med og ting er gjort ulikt slik det står i boka. Men på en annen side, hadde jeg ikke lest bøkene så hadde filmene vært veldig brae, tror det er jeg som sammenligner de for mye med bøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er den 5 filmen sant? Hva heter den 6 boka igjen?

Dette er den femte filmen, ja. Sjetteboka heter Harry Potter and the Half Blood Prince.

Jeg syns filmene er bra nok i seg selv, særlig de to siste, men i forhold til bøkene er de ikke så veldig gode. Allikevel så syns jeg det er en selvfølge å se filmene når de kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo klin umulig for en filmskaper å ta med absolutt alt som er med i bøkene. Filmen hadde jo blitt mange mange timer da....

Så når man er klar over det så syns jeg filmene er veldig bra! Spent på hvordan de løser denne filmen også med tanke på at det er lagt så lite vekt på Sirius i de foregående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Harry Potter...

1: and the philosoper's stone

2: and the chamber of secrets

3: and the prisoner of azkaban

4: and the goblet of fire

5: and the order of phenix

6: and the half-blood prince

slik ;):Laugh:

Aner jeg en liten Harry Potter-freak her? :ahappy: Neida, tusen takk! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg! :ahappy: Denne kommer vel til høsten/juletider som alle filmene har gjort? Eller? jeg bare tipper;)

Må nok ha med sambo for å se den, jeg lever meg sånn inn i bøker og filmer (eh.. og serier i beste sendetid på tv..) at jeg må ha støtte;)

Har forhåndsbestilt den 7.boka også, gleeeeder meg :Laugh::Laugh:

Nesten synd det er siste boka.. men forøvrig litt bra da, så blir det ikke noe kioskroman til slutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... klarer ikke like filmene så godt. Eller.... filmene i seg selv er bra, men ikke når man har lest alle bøkene 4-7 ganger! Da legger man så godt merke til alt som ikke er slik man har formet det oppi holdet...!

Sånn tror jeg det alltid vil være :ahappy: Når en bok er filmatisert er det ALLTID folk som blir skuffa. Alle har jo lagd sine karakterer i hodet, scenene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL: SPOILER! LES HELLER IKKE JUST ME ELLER POINTERGURIS INNLEGG HVIS DU IKKE VIL VITE HVA SOM SKJER I BOK NR. 5 og BOK NR. 6! :icon_redface:

Jeg gleder meg noe enormt- og gruer meg vanvittig- til den siste boka kommer.. Jeg er HP-fan på min hals, har lest alle bøkene en million ganger, både på norsk og engelsk. Gråt som en unge når Sirius døde, og var ikke noe bedre da Dumbledore døde. Filmene er gode hvis man ikke ser de i sammenheng med boka, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal klare å gjøre Harrys sorg troverdig i femmeren, når de har lagt så lite vekt på det psykiske forholdet mellom Sirius og han til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!
Jeg gleder meg noe enormt- og gruer meg vanvittig- til den siste boka kommer.. Jeg er HP-fan på min hals, har lest alle bøkene en million ganger, både på norsk og engelsk. Gråt som en unge når Sirius døde, og var ikke noe bedre da Dumbledore døde. Filmene er gode hvis man ikke ser de i sammenheng med boka, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal klare å gjøre Harrys sorg troverdig i femmeren, når de har lagt så lite vekt på det psykiske forholdet mellom Sirius og han til nå.

Uffa meg, det var det verste. Husker jeg satt oppe og leste til langt på natt fordi det var så spennende, også skjedde plutselig det. Da måtte Pusa trøste meg, uff så trist jeg var. :icon_redface: Jeg er veldig spent på han Slur nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen kommer ut 13.Juli, så er en stund til, men fy som jeg gleder meg :icon_redface:

Den siste boka kommer ut på engelsk 21.juli. Når den kommer med norsk tekst er ikke klart ennå.. Håper det ikke blit alt for lenge etter :)

Den er forhåndsbestilt her i huset iallefall.. Gleeder meg! Liker igrunn best å lese de på engelsk, hater når navn blir oversatt. Er man gammel nok til å lese HP så er man gammel nok til å klare å uttale Dumdbledore eller Hermione også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg noe enormt- og gruer meg vanvittig- til den siste boka kommer.. Jeg er HP-fan på min hals, har lest alle bøkene en million ganger, både på norsk og engelsk. Gråt som en unge når Sirius døde, og var ikke noe bedre da Dumbledore døde. Filmene er gode hvis man ikke ser de i sammenheng med boka, men jeg skjønner ikke helt hvordan de skal klare å gjøre Harrys sorg troverdig i femmeren, når de har lagt så lite vekt på det psykiske forholdet mellom Sirius og han til nå.

Takk for spoileren, Ingvild...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...