ida Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Lille Knott lot seg ikke pille på nesa, hun. Lagde en liten billedtråd i vente på skikkelige bilder fra Marianne og Jane!
molly Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Ja takk for fin tur folkens, veldig, veldig hyggelig... Kjempegøy å hilse på nye hunder, særlig de søte små vi fikk gleden av å ha med oss.... Sukk. Angrer veldig for at jeg ikke lurte Knott under jakke ved en mulighet altså... jeg tror hun hadde koset seg her hos oss... Forøvrig har hunden ligget på rygg under bordet siden vi kom hjem, så det tar tydelig på å forholde seg til strenge damer og små hinder-valper (søren at ingen fikk bilde av det altså!) Bildene fra meg blir lastet inn på maskinen akkurat nå, så de kommer etterhvert.... Marianne; lykke til! Vi lover å late som om vi ikke kjenner deg, fra nabobordet vårt. Og jeg har besluttet å ta med kompaktkameraet, sånn at vi ikke blir helt papparatsier (hvordan i all verden skrives det?) på nabobordet...
ida Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Hihi. Gleder meg til date! Venter bare på tekstmelding om hvor vi skal...
Peers Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Skrevet 18. Mai 2007 Bra dere har hatt en fin tur! Jeg skulle gjerne vært med selv, men var stuck på jobb gitt Håper det blir anledning til å ta en tur senere og!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar