Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrettere på golden?


Torunn1

Recommended Posts

Da har vi vært å hilst på oppdretter idag. Det var et kjempekoselig møte! ;)

Satt der faktisk i 2 timer og fikk et kjempebra inntrykk av både hund og dame!

Hundene virket veldig avslappet og rolige.

Før vi skulle gå spurte jeg henne om dette med valpeliste, og om hun kunne si hvor stor mulighet det var for at vi fikk kjøpe valp. Da svarte hun: "Jeg håper dere vil kjøpe valp av meg" Gjett om jeg jublet inni meg da!

Tispen har termin 8. Mai, så dette blir spennende!

Måtte bare fortelle dette til noen, jeg er så glad! :D

Kjempe hilsen fra Torunn.

Så utrolig morsomt.

Om du skal ha valp derfra, blir det tispe eller hann? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du burde unngå en Golden oppdretter i sandefjord, er ikke sikker på hva hun heter, men hvis du bor i nærheten vil hun spørre om du vil ha ei tispe valp gratis, da vil hun ha to valpekull av tispa og etterpå så er hunden helt din! :) Hun har prøvd seg på faren min og meg! Du er advart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde unngå en Golden oppdretter i sandefjord, er ikke sikker på hva hun heter, men hvis du bor i nærheten vil hun spørre om du vil ha ei tispe valp gratis, da vil hun ha to valpekull av tispa og etterpå så er hunden helt din! :hmm: Hun har prøvd seg på faren min og meg! Du er advart!

Ehm.. Dette høres da ut som en vanlig forvertavtale da..! :hmm: Ikke noe unormal ting å gjøre det. Mange oppdrettere har hunder ute på for, som de eier selv fram til tispa har hatt to kull. Da omregistreres hundene slik at forverten står som eier. Synes ikke du har noe grunnlag for å advare mot en kennel på primissene du legger ut her i alle fall. :lærer: Kanskje du selv må lese litt angående slike avtaler?

Det står mer om slike avtaler her:

http://www.nkk.no/cmnkk/file/download/file...rvertavtale.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...