Gå til innhold
Hundesonen.no

Din store stjerne?


Guest Maritus

Recommended Posts

Hmm.. Jeg har mange stjerner på forskjellige områder.. Jeg beundrer Silje her inne fordi hun alltid er så støttende, vennlig, supersøt og trygg på seg selv.. Jeg beundrer mamma, som har leddgikt, men som er SÅ tøff og dro til Florida for å lære å hoppe i fallskjerm. Jeg beundrer Tiesto og Armin van Buuren fordi de lager helt fantastisk musikk, og jeg beundrer Tyra Banks. Når det kommer til hundeverden er det helt klart Merete med Brakar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen store stjerner egentlig.

Men jeg beundrer mamma fordi hun er så rettferdig, forståelsesfull, fleksibel og snill. Og fordi hun aldri har blitt sint eller grinete fordi jeg har gjort noe dumt. Og fordi hun har så god humor. Og fordi hun (og pappa da) har gitt meg gode verdier og synspunkter. Og fordi hun er så flink til så utrolig mye forskjellig. Og fordi hun har evnen til å gjøre narr av FRPs politikk, men samtidig veit hvor grensa går og at man ikke kan dømme personer bare utifra hva de mener. Og hun forstår hva jeg mener, og hun er så støttende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Beyoncè! No doubt altså. Den dama er så sinnsykt rå! :o

- Nicolai Cleve Broch

- Dagfinn Lyngbø

- Pernille Sørensen

- Thomas Gjertsen

- Per Ciljan Skjelbred

- og resten av Rosenborg daa

når også langt opp på lista :)

Blant hundemennesker er det mange av instruktørene på Oslo Hundeskole. Ufattelig dyktige og sympatiske folk :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg glemte: Knut Nærum.

Geniale meninger, genial humor, genial mann.

Må si meg enig med den,selvom jeg ikke akkurat ser på fyren som min "stjerne",så er han definitivt veldig stilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min: Så god og snill, så støttende, aldri sur, tar alt med et smil, hjelpsom da det gjelder Mike, selv om han netopp markerte på sofaen hennes, jaja, han måtte vel på do da sier hun da :o

Samboern min: Holder alltid ut uansett hvordan humør jeg er i, en god støtte, og han er flink med Mike.

Mike: Større stjerne skal jeg lete lenge etter for å finne, alltid glad, halen går som en propel, Tilgir alt, er der alltid for meg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ingen som "popper" opp men mamma er en av dem, av mange grunner.

Av stjerner er det Tyra Banks og Twiggy. Begge fordi at de har overlevd et rått miljø med stil, og som alltid har vært seg selv. Uten å være redd for å være utadisjonell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ingen jeg ser på som STJERNE ...

Men jeg har folk jeg virkelig ser opp til,og som jeg er evig glad i liksom..

Først...

Bestemor: Ettersom jeg, i store deler av min ungdomstid, IKKE gikk overens med mamma (grunnet; hun satt grenser) Så var det min kjære bestemor( Pappa`s mamma) som så&si forsørget meg !

Hun kjøpte skolebøker til GK til meg, alt jeg trengte av utstyr, handlet maten min,røyken min, bind, medisiner,legetimer, ALT++

Jeg bodde alene i pappas leilighet, men hun var ALLTID der.. Uansett :o

Jeg er så ufattelig glad i henne..Og har skjønt i ettertid at det var feil og "utnytte" at hun var så snill..

Da jeg pratet med henne sist, gråt jeg som en unge i tlf, og sa: Jamen mor..jeg skjønner det jeg også nå..At det var feil... Da sa hun: Ikke si det,Linn..For om det så er mine siste ord,så hjalp jeg deg fordi JEG ville det..Og hvem ellers skulle du gått til??

Hun er en ufattelig fantastisk bestemor,og jeg er utroliig glad i henne :)

Ser virkelig opp til henne..<3

Typen Min: Ååh..Igjennom mine angstanfall, krangler med foreldre, PMS dager :o

Du har ALDRI viket unna meg..Og det setter jeg såå utroliig pris på..

Jeg sliter fortsatt med mitt,men du har fått meg mye tryggere på meg selv..

Jeg tør å gå i singlet/topp..Før gikk jeg i collegegensere hele året..;P

Jeg sier meningene mine,og deler erfaringer..

Jeg har blitt mange erfaringer rikere etter jeg traff deg,og tilogmed lært meg å bruke penger fornuftig.. :o

Er det noe kan jeg ALLTID komme til deg..

Du kommer hjem fra jobb om jeg er syk(Angst)..

Du reiser 2timer før dagen er slutt for å komme hjem til meg..

Jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten deg.. Du er den beste i hele verden, gutten min :o

Jeg er skikkelig stolt av deg,og ser virkelig opp til deg !

MammaMii: Den snille mamman min.. Som ga meg kjeft for å ikke ta med lillebrodern te venna mine..

Hu som to fra meg mobilen min når hun fant ut at jeg "chattet"..

Tok mobilen min fordi jeg alltid ringte pappa om du var "ekkel"..

Du kjefta,og løp etter meg opp trappene... Dro meg i håret,og satte deg VIRKELIG respekt hos meg..

Jeg var lenge redd deg..

Du satte hengelås på skapene fordi jeg "stjal" noen kr...

Men jeg skrudde opp hengelåsen..

Jeg dreit meg ihvertfall ut da du var tidlig ferdig på jobb,og kom hjem å fant meg chattene på TV.. :P

Kjeft,Kjeft og atter Kjeft...

Det er det jeg husker..

Og "Hu som dro til syden uten eldste dattera si"... Makan te "kjerring".. :P

Men jeg skjønner hvorfor du alltid har vært som du er..(Streng)

Hadde det ikke vært forde hadde jeg oppført meg tulling ennå..

Jeg har nå lært meg å sette mer pris på ting du har gjort for meg..

Og jeg er utroliig glad i deg... :D

Du er den beste mamman jeg kunne fått..

Setter grenser,og sørger virkelig for at vi skjønner hva som er riktig og galt..

Det ekke dårlig det..

Og jeg skjønner at ting du gjorde ikke var for å være slem...

Men du satte grenser for oss.. Og det gjorde ikke pappa..

Men takket være deg så, vet jeg å verdsette det som er riktig :D

Tusen takk, MammaMii <3

Pappa`nMiin: Eneste jeg kan si.. Du er ALLTID der for meg..

Vi har ALDRI krangla...Og jeg er utroliig glad i deg <3

Ser opp til dere alle sammen <3

Av TV-stjerner så beundrer jeg virkelig: Dr.Phil, Oprah Winfrey, og...

Jeg DIGGER "Løvebakken" gjengen...

Pernille Sørensen er RÅ ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonna - uten tvil, vet ikke hva jeg hadde gjort uten henne! Hun har lært meg så mye!

Mamma - fordi hun er så tøff og har kommet seg igjennom brystkreft i en alder av 40 år

Besteforeldrene mine - fordi de er så ufattelig snille og alltid er der for meg

Tante Hege - Alltid kul, tar meg med til London på shopping!

Kjendiser så blir det vel Oprah og Sophia Bush + David Beckham! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jennifer Aniston digger jeg litt. Ho er liksom ikke veldig stor osv for meg, men jeg digger henne pga at hun ikke er som alle andre kjendisene, og hu bryr seg om alt og alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Aniston digger jeg litt. Ho er liksom ikke veldig stor osv for meg, men jeg digger henne pga at hun ikke er som alle andre kjendisene, og hu bryr seg om alt og alle.

det var skummelt. For jeg tenker akkurat det samme.

Alltid syntes at ho virker så jordnær, og ordentlig av seg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vi har måttet deale med en hel del mageproblemer oppigjennom. Er vel ca. en måned siden siste episode med diaré og litt nedsatt allmenntilstand, og løsningen ble Hills tørrfôr (og kun det; ingen godbiter eller annen mat) i tre uker, samt probiotika og kulltabletter. Kanskje det kan være lurt å ha et slikt "regime" i en periode med veiledning fra vet?
    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...