Baby Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Jeg trenger seriøst hjelp.... Jeg har ødelagd hjemmesiden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Jeg bruker ikke Dreamweaver lenger, men kjenner til programmet ganske godt og kan kanskje hjelpe deg om du forklarer litt bedre hva som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Kan du ikke logge på msn? Lettere å ta det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Nei, jeg er egentlig litt opptatt akkurat nå (har nettopp begynt å skrive en stil som skal leveres i morgen) og har ikke tid til å gjøre annet enn å innimellom titte innom, så det får i så fall bli senere om du ikke får hjelp fra noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 15. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 Sender deg en PM jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 15. April 2007 Rapporter Share Skrevet 15. April 2007 fixet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar