Gå til innhold
Hundesonen.no

En til jeg-ønsker-tilbakemelding-tråd


Wanderlust

Recommended Posts

Ja, jeg kunne ønske at noen kunne gått å tittet litt på siden min, og gitt meg litt tilbakemeldinger. Hva jeg kan forbedre, og evt hva som er bra (ja jeg er nok litt dårlig på å oppdatere, men det må dere se bort ifra).

Skriv gjerne i gjesteboka også, den er ganske så sulten på innlegg, etter at jeg måtte bytte til en ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå skal jeg prøve å gi en skikkelig tilbakemelding :P

Ikke bli sur hvis den virker for negativ, men prøver bare å vise hvordan du kanskje kan forbedre ting.

Førsteinntrykket:

Da jeg kom inn på siden virket den veldig oversiktlig. Hvis jeg titter grundigere så ville jeg ha forandret noen farger. Satset på noen lysere, mer friskere farger.

Grå farger er fine de, men kan bli litt trist.

Fint med "god påske" bildet, lyste faktisk opp siden litt. Men skal jeg pirke, så synes jeg ikke den matchet resten.

Bra med oppdateringer på første siden, som ikke er i en liten scroll boks (det synes jeg er litt irriterende noen ganger)

Videre utover:

Det jeg likte godt er at det står mye om rex. Trossalt handler jo denne siden om han, så det skulle jo bare mangle, men det er faktisk få som skriver grundig om sine hunder likevel. Savner kanskje noe litt personlig om Rex, kanskje litt sånn som er "han" (f.eks om han har noen særgenheter o.l)

Fint å se rasebeskrivelse samt resultater! (Likte godt å lese om gjetinga)

Artig å se bilder av resten av familien til Rex. Selv om det hadde vært bedre å hatt bilder av de som store, men jeg vet det er vanskelig å få til om de bor på forskjellige plasser.

Har selv prøvd, men har gitt opp.

Spennende å se at du har planer om en ny valp. For de som følger med på siden og kanskje ikke kjenner deg, får det folk til å føle at de "henger med" på ting som skjer. Så det er fint å skrive om det :)

Når det gjelder siden om deg, er den helt fin. Du skriver slike ting som man vil vite, og det er bra! også har du med bilder :) ! Selv så vil jeg helst ikke ha bilder av meg selv på hjemmesiden :)

Bildene av rex var fine å se på. Personlig elsker jeg å sitte å se på bilder av hunder :D Rex er jo nydelig, så jeg måtte jo bare se.

Fin ordning på visning av bildene også. selv om bildene kanskje var litt i det minste laget (joda, jeg pirker :P )

Fint med "planer" og "web".

Stussa litt over at filmene var under Web, for jeg liker det best når de er i menyen :P

Gjesteboka er helt ok, synd med alle reklamene - men ærlig talt så bryr jeg meg ikke om det. Så lenge gjesteboka duger (for å skrive hilsninger og slikt i) så gjør det ingenting for meg om det er litt reklame.

Vel, håper du fikk litt tilbakemelding slik du ville ha det? :D

Alt i alt er det en flott side, med mye bra stoff :P .

Skal love å linke til siden din (så fort jeg orker å legge til linker - jeg er litt dårlig til å oppdatere :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå skal jeg prøve å gi en skikkelig tilbakemelding

Ikke bli sur hvis den virker for negativ, men prøver bare å vise hvordan du kanskje kan forbedre ting.

Førsteinntrykket:

Da jeg kom inn på siden virket den veldig oversiktlig. Hvis jeg titter grundigere så ville jeg ha forandret noen farger. Satset på noen lysere, mer friskere farger.

Grå farger er fine de, men kan bli litt trist.

Fint med "god påske" bildet, lyste faktisk opp siden litt. Men skal jeg pirke, så synes jeg ikke den matchet resten.

Bra med oppdateringer på første siden, som ikke er i en liten scroll boks (det synes jeg er litt irriterende noen ganger)

Videre utover:

Det jeg likte godt er at det står mye om rex. Trossalt handler jo denne siden om han, så det skulle jo bare mangle, men det er faktisk få som skriver grundig om sine hunder likevel. Savner kanskje noe litt personlig om Rex, kanskje litt sånn som er "han" (f.eks om han har noen særgenheter o.l)

Fint å se rasebeskrivelse samt resultater! (Likte godt å lese om gjetinga)

Artig å se bilder av resten av familien til Rex. Selv om det hadde vært bedre å hatt bilder av de som store, men jeg vet det er vanskelig å få til om de bor på forskjellige plasser.

Har selv prøvd, men har gitt opp.

Spennende å se at du har planer om en ny valp. For de som følger med på siden og kanskje ikke kjenner deg, får det folk til å føle at de "henger med" på ting som skjer. Så det er fint å skrive om det

Når det gjelder siden om deg, er den helt fin. Du skriver slike ting som man vil vite, og det er bra! også har du med bilder ! Selv så vil jeg helst ikke ha bilder av meg selv på hjemmesiden

Bildene av rex var fine å se på. Personlig elsker jeg å sitte å se på bilder av hunder Rex er jo nydelig, så jeg måtte jo bare se.

Fin ordning på visning av bildene også. selv om bildene kanskje var litt i det minste laget (joda, jeg pirker )

Fint med "planer" og "web".

Stussa litt over at filmene var under Web, for jeg liker det best når de er i menyen

Gjesteboka er helt ok, synd med alle reklamene - men ærlig talt så bryr jeg meg ikke om det. Så lenge gjesteboka duger (for å skrive hilsninger og slikt i) så gjør det ingenting for meg om det er litt reklame.

Vel, håper du fikk litt tilbakemelding slik du ville ha det?

Alt i alt er det en flott side, med mye bra stoff .

Skal love å linke til siden din (så fort jeg orker å legge til linker - jeg er litt dårlig til å oppdatere)

Syns det er greit med sånne tilbakemeldinger , er jo bare feil å "pynte" på sanheten, da får man jo ikke forbedret seg :icon_confused: så tusen takk. Ja den ble kanskje litt trist nå, men ny lay kommer nok om ikke så lenge. Og "påskebildet" forsvinner snart, og byttes ut.

Skal få filmene i menyen jeg :icon_redface: og ja, sant at det er mye reklame i gjesteboka, men det holder jeg ut, bare jeg slipper en haug av pop up.

Mer om rex skal jeg nok også få inn- Er på tide å skrive litt mer på den siden nå. Og nestegang jeg legger inn bilder,skal jeg lagre de litt større :ahappy:

igjen. takk for tilbakemeldinger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...