Gå til innhold
Hundesonen.no

hva må jeg vite når jeg har katt


Fillerya

Recommended Posts

På søndag blir jeg fostermor til en hannkatt på 1,5 år. Han skal bo hos meg i 5 uker. Jeg vet veldig lite om katter. Noen som kan gi meg en rask innføring? Kommer sikkert med masse spørsmål når jeg får han i hus. Nå har jeg tenkt til å fjerne gulvtepper. Hvor sover kattene deres? Har de seng? i såfall hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du fjerne gulvteppene?

Utenom det, jeg antar at det følger med endel ting med katten? Eller er det sånn "krisehjem" situasjon?

Skal vi se, jentene mine sover enten i sengen med meg eller inne på datteren min sitt rom, der ligger de enten i sengen, skapet, hyllene, dukkesengen, gulvet (på teppet) eller dukkevognen. Det står også alltid et transportbur åpent med teppe til dem, men det er sjeldent jeg finner dem der.

Hvis jeg hadde forsøkt å hatt katteseng inne på mitt soverom, så tror jeg nok de hadde ligget i min seng okke som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernet ikke teppene likevel. Var redd for at han kanskje ikke var renslig og ville benytte teppene til toalett eventuelt å klore på de. Det har gått over all forventning. Han er utrolig kosete og tilitsfull og følger meg overalt. Men jeg skjønner meg ikke på dovananene hans. For det kan plutselig gå 24 timer uten at han gjør fra seg.

Han har funnet en favorittstol og sover dtort sett der. Nå har jeg bare jobbet nattevakter mens han har vært her og da sover han på puta ved siden av meg når jeg sover på dagen.

Ble veldig overrasket ovet at han faktisk blir glad når jeg kommer hjem fra jobb. Trodde bare det var hunder som ble glade av sånt.

Sånn ser Emil ut når han gjør seg til og vil ha oppmerksomhet

P1010013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...