Toller Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Vi skulle egentlig til Frakrike i sommer, men så må stefaren min jobbe med en spillefilm i sommer så plutselig kom den turen om to uker! Jeg trenger desperat hjelp! Jeg må betale selv, så det kan ikke være så dyrt Og ikke for langt unna Oslo, for da får jeg ikke satt fra meg Phoebe (pga. en litt lat mor ) Førstevalget er egentlig Hundens Ferie, men siden de bare har i sommerferien blir jeg nødt til å finne en annen løsning HJÆLP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Oslo kennel og hundepark kanskje? http://www.oslohund.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Oslo kennel og hundepark kanskje? http://www.oslohund.com/ Det hørtes mystisk ut og veldig stort! Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Mamma har vært og snakket med de som jobber der og det har jeg også Det virker veldig bra der=) du kan jo sende en mail til de, det gjorde jeg og jeg skal sette Turbo dit når vi skal bort;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Er ikke hundens ferie BcAmira sin? eller er jeg på bærtur? Send henne PM og hør da vel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Ta kontakt med Happy Hundelufting og hør om de har noe ledig kapasitet. De bruker å passe hunder over lengre tid enkelte ganger. Hundene blir passa i hjemmemiljø der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Jeg kan jo passe hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Har forresten gått på kurs med hun som driver Aurskog dyrepensjonat. Hun er utrolig hyggelig og virker snill og ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elen Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Prøv Drøbak Hundehotell, www.drobakhundehotell.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Prøv Drøbak Hundehotell, www.drobakhundehotell.no Drøbak hundehotell er veldig bra:) men ligger jo i Drøbak da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Jeg kan jo passe hun Du tuller!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elen Skrevet 13. April 2007 Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Ja, det er jo Drøbak da...men det er verdt kjøretiden ut dit! Hundens ve og vel betyr tusen ganger mer enn de 20 min det tar å kjøre fra Oslo...Og jeg betaler heller evt litt ekstra for å føle meg trygg på at hunden ikke mistrives i den tiden jeg er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2007 Er ikke hundens ferie BcAmira sin? eller er jeg på bærtur? Send henne PM og hør da vel.. Har snakket med henne tidligere Nå ser det ut til at Tine kan passe, det er jo supert! Takk Tine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar