Jump to content
Hundesonen.no

Hundesport

Papillon

Recommended Posts

Guest Christine

Har ikke fått medlemsbevis eller hundesport i år enda jeg. Får jo brev og info fra de andre klubbene jeg er medlem av så..

Hmm. Tror jeg bør ringe NKK snart.

Medlemsbevis får vi faktisk ikke. Klubbene kan visstnok sjekke via NKK sine sider hvor vi er medlemmer, så da var visst ikke dette medlemskortet noe vi trengte (hurra for oss som konkurrerer også i Sverige og trenger medlemskort der...).

Medlemsbevis får vi faktisk ikke. Klubbene kan visstnok sjekke via NKK sine sider hvor vi er medlemmer, så da var visst ikke dette medlemskortet noe vi trengte (hurra for oss som konkurrerer også i Sverige og trenger medlemskort der...).

Hm. merkelig, og litt dumt da ja.

Husker i første brevet jeg fikk når jeg meldte meg inn, så sto det at det var medlemsbeviset mitt frem til neste år, da ville jeg få medlemskort. Men dette fikk jeg aldri...

Hm. merkelig, og litt dumt da ja.

Husker i første brevet jeg fikk når jeg meldte meg inn, så sto det at det var medlemsbeviset mitt frem til neste år, da ville jeg få medlemskort. Men dette fikk jeg aldri...

Jepp. Det er det. Fikk kassererer i min klubb til å hjelpe meg å prøve å få tak i et medlemskort, men fikk visst ikke det... Vi betaler tross alt penger inn til de, så et skarve bevis på at vi er medlem der vi er, burde ikke være umulig å få egentlig.

Jeg registrerte meg for nesten to måneder siden. Har fått beskjed om at alt er i orden også. Men har ikke fått hundesport enda! Skal ringe dem på mandag

Men jeg har heller ikke fått det nyeste, så du må nok bare vente :) Er over to uker siden sist nr kom ut, så da skal ditt første nr være det som ennå ikke jeg har fått hvertfall

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Vri opp en vaskefille eller tyggeknute i vann og legg den i fryseren. Kulden lindrer kløen i tennene.
    • Hei! Etter å ha vært uten hund en stund nå er tiden innen for å begynne planleggingen av neste, tenkt til 2025. Jeg har noen tanker om rase selv, eller rettere sagt det er flere raser som ikke er aktuelle. Hunden kommer til å leve i en familie på fire(to barn på 5 og 7 år) å ha mulighet til å enten være med på jobb eller være hjemme med den andre parten på hjemmekontor.  Hunden kommer til å få ca. 1 time med fysisk aktivitet hver dag, pluss mental trening retning av det vi skal drive med.  Planen min er å konkurrere i lydighet å håper vi klarer å klatre oppover i klassene. Ellers litt smeller og nosework på si.  Det er viktig for meg at hunden(rasen), selv om man selvfølgelig må ta høyde for individuelle forskjeller er en stødig og trygg hund som kan være med familien på det meste. Ønsker en hund som har høy samarbeidsevne. Det er også et stort pluss om den ikke flyr etter vilt i skogen. Størrelse og pels har ingenting å si.  Forslag til rase? 🙂
    • Jeg vet at svar mitt er preget av at vår tispe ble operert for halvannet uke siden. Så jeg vil ikke skremme deg. Men med løpetid og redusere matlyst så ville jeg fulgte nøye med på formen. For livmorbetenelse er skummelt.  Om dere er usikre så ta en telefon til vetrinær og spør.  Men det kan være så enkelt som nye hannhunder i nærheten.     
    • Hei Kløing i tennene er satt i gang for fullt, og tennene faller fortere enn jeg rekker å følge med føler jeg. Med det så kommer også BITING! 🥲 Finnes det noe jeg kan gi valpen min som kan hjelpe mot kløen? Han har et bein spesielt for kløe i tenna (Nylabone), men hendene til mor er mye morsommere å tygge på. I tillegg så får han vanlige tyggebein han kan kose seg med (de med kylling rundt). Er det også vanlig at de sover mindre på denne tiden? At det gjør vondt når voksentennene kommer ut, og at han ikke vil sove pga. det?
    • Jeg har nylig kjøpt meg valp selv og bor i leiebolig. Huseier har på en måte tatt en risk med å leie ut til meg som har katter og nå hund i tillegg, men jeg har gjort så godt jeg kan for å unngå skader. Valpen min hadde grinder, men han hatet å være i de (han liker å sove i gangen) så de er ikke veldig i bruk lenger. Han har ikke ødelagt noe som jeg har sett, og jeg har en relativt liten leilighet (45kvm) hvor han er avgrenset til stue, kjøkken og gang. Boden har han null tilgang til (lukket dør til enhver tid), badet har jeg grind til (han gikk i kattedoen) og soverommet får han kun være i på natten. Da har jeg mest mulig oversikt over han. Uhell på gulvet skjer, det gjelder bare å tørke det opp fortest mulig tenker jeg. Har du gulvtepper og hunden tisser på de så pass på at du lufter og sjekker at det er tørt under teppene, så unngår du skader i gulv. 
  • Nylig opprettede emner

• Create New...