Gabriella Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Jeg og bonnie måtte være med til oslo men jeg trodde jeg sendte meld til Tine men vi kommer fremover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Jeg og bonnie måtte være med til oslo men jeg trodde jeg sendte meld til Tine men vi kommer fremover.. fikk ikke noen melding jeg men vi prøvde å ringe deg to-tre ganger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Jeanettes bilder fra søndag 15.april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 hmm rart jaja vi KOMMER neste gang. hvis det er noen som kommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Jeg og Heidi kommer nok ikke. Ikke Tine heller :closedeyes: Helgen etter skal Tine passe Phoebe, så da får hun velge selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 jeg kommer ikke.. men neste gang der igjen kommer jeg tror jeg! tror ikke jeanette eller heidi kunne til søndag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Lørdag 5. mai er det i hvertfall stevne i drammen park. Det gir jo gode treningsmuligheter. Jeg skal konkurere da, men bare et tips til dere andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 16. April 2007 Rapporter Share Skrevet 16. April 2007 Er det stevne i Drammen Park!? Så sinnsvakt typsik! Da er jeg i Frankrike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Hvem arrangerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine og Kip Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 trur det er collie klubben hvis jeg er helt på jordet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 trur det er collie klubben hvis jeg er helt på jordet nå Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 17. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Ja! Den helga kommer jeg. Da skal jeg trene og se på. Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Hvis jeg klarer å finne ut åssen man kommer seg fra toget og til parken så kommer jeg mest trolig og ser på og trener=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 Hvis jeg klarer å finne ut åssen man kommer seg fra toget og til parken så kommer jeg mest trolig og ser på og trener=D Noen kan jo møte deg på togstasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 17. April 2007 Rapporter Share Skrevet 17. April 2007 hvilken helg var det?? STOR sannsynlighet for at jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 Endelig har jeg fått lagt ut bilder fra søndagen. De ligger HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 Endelig har jeg fått lagt ut bilder fra søndagen. De ligger HER Det ble jo mange fine bilder Søte phoebe og loppa da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 hvilken helg var det?? STOR sannsynlighet for at jeg kommer Nå til helgen Phoebe kommer .. men ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 Nå til helgen Phoebe kommer .. men ikke jeg Hvem helg snakker dere om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 Hvem helg snakker dere om ? Ai... jeg bomma Mente helgen etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 19. April 2007 Rapporter Share Skrevet 19. April 2007 Ai... jeg bomma Mente helgen etter! hehe Da kommer jeg Regner jeg med ihvertfall.. om noen andre kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kittykatt Skrevet 20. April 2007 Rapporter Share Skrevet 20. April 2007 noen som kommer nå til søndag??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 21. April 2007 Rapporter Share Skrevet 21. April 2007 jepp Hvem kommer i morgan??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 21. April 2007 Rapporter Share Skrevet 21. April 2007 Tror faktisk jeg hadde rukket i morgen allikevel men tror ikke jeg orker å dra til byen i morgen Tror det blir litt rundering på oss på ettermiddagen;) Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 22. April 2007 Rapporter Share Skrevet 22. April 2007 jaujau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar