Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningsgruppe


Heidihj

Recommended Posts

Det hadde vært fin om vi hadde hatt en treningsgruppe her i Drammen. Vi kunne ha møttes en gang i uka, annen hver uke og trent lp og ting vi må trene på. Vi trenger i hvertfall en sånn treningsgruppe som kan pusje oss litt :) Noen som vil være med? Så kan vi prøve å finne en dag alle kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Hadde vært flott og vært med der ja! Er alltid kjekt med folk som pusher og ser hva man gjør feil og finner løsninger så vi kan endre dem=)

Spørs helt hvilken ukedag det blir, men hadde passa best med søndager her foreløpig. Men slenger oss nok på vi veitu! Alltid morro å trene med en ny gjeng som brenner for LP:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært flott og vært med der ja! Er alltid kjekt med folk som pusher og ser hva man gjør feil og finner løsninger så vi kan endre dem=)

Spørs helt hvilken ukedag det blir, men hadde passa best med søndager her foreløpig. Men slenger oss nok på vi veitu! Alltid morro å trene med en ny gjeng som brenner for LP:D

Åh! Hvis det blir søndager kan jeg også være med innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir på søndager kan man jo trene på dagen, ved 12-13 tida. Da får man jo mer ut av dagen og er deilig å trene tidlig iblant. Mulig det blir for varmt i sommer med steikende sol, men da kan man jo bare ta det på kvelden. Eller flytte treningsdagen imens:)

Syns denne gruppa hørtes ut som et flott forslag Heidi;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det er så mange som vil være med :) Søndag var veldig fint, det er jo endel stevner framover, men det er jo bare å komme når man kan :) Enig med deg Tine, når sommeren kommer kan vi jo bare bytte dag eller tid. Syns også vi må ha det rundt 12-13 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, eller så kan vi også prøve å trene sammen hvis noen av oss skal på samme stevne. Er jo super trening! Og veldig sosialt og morro å dra sammen på stevner:) Hvis det er mange som ikke kan, så går det an å ta en tur i steden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert å være med!

Haha! jeg har bada i Drammens Elva med ei her fra hundesonen, Martine med BC Aiko :D I fjor sommer :P

Der var du! Trodde nesten ikke du ville trene med oss lenger jeg :)

Men var det ikke veldig kaldt å bade der? :P Det er jo vann som renner gjennom hele tiden.. brrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du! Trodde nesten ikke du ville trene med oss lenger jeg :)

Men var det ikke veldig kaldt å bade der? :P Det er jo vann som renner gjennom hele tiden.. brrr

Hehe, joda :P

Nei, det var varmt :P Her er bilder :Dhttp://simbanana.myphotoalbum.com/view_alb...bumName=album30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel også finnes noen andre bedre vann og bade i rundt omkring i Drammen å? et sted der det ikke er så sinnsykt stappa med folk kanskje. Går an å la hundene ta en liten dukkert når vi er ferdige med å trene også:)

Men når starter denne gruppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel også finnes noen andre bedre vann og bade i rundt omkring i Drammen å? et sted der det ikke er så sinnsykt stappa med folk kanskje. Går an å la hundene ta en liten dukkert når vi er ferdige med å trene også:P

Men når starter denne gruppa?

Absolutt :)

Nå på søndag? Jeg mener.. siden det alikevel er trening på søndag.

Edit: Kjempefine badebilder tine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...