Gå til innhold
Hundesonen.no

AK valpene som ble født Påsken'07


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 295
  • Created
  • Siste svar

Har ikke hørt et pip av Jeanette og hun har lovt meg opp til flere ganger og pipe når fødselen starter (hvis hun får tid vel og merke men det får hun jo..) så da antar jeg det ikke har skjedd noe enda <_<

Da, Blaze, er det bare å knipe igjen til tante er hjemme fra jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Imorra ca. klokka 09.00

3 hanner, 3 tisper.

Hva er premien? en valp? :ermm:

Alle har foreløpig feil, unntagen deg :P Du har fortsatt muligheten til å vinne. Men jeg tror nok ikke det blir en valp i premie.

Selv så håper jeg på: 2 tisper og 3 hannhunder.

Har ikke hørt et pip av Jeanette og hun har lovt meg opp til flere ganger og pipe når fødselen starter (hvis hun får tid vel og merke men det får hun jo..) så da antar jeg det ikke har skjedd noe enda <_<

Da, Blaze, er det bare å knipe igjen til tante er hjemme fra jobb!

Ikke frykt! Av en eller annen grunn tror ingen at jeg klarer å sende en sms når det er på gang :rolleyes:

Dag 61

Natten i natt har vært neste fraværende med søvn. Kl.5 bestemte Blaze seg for å ta pause fra graving, ordning og styring. Da sovnet hun i sengen med meg etter først prøvd å grave av meg dynen...

Frokost har hun spist, før hun fortsatte med gravingen sin igjen. Ny energi var tilsatt tydligvis.

Temp er fortsatt lav. kl,0300 i natt 37.1 og nå er den nede i 36.9 igjen. hun har ingen planer om å få høy nok temp til å klemme ut noen valper :fear:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Vel, det begynner å se dårlig ut for meg også nå :P

Et kvarter gjenstår.

Det ser dårlig ut ja. Temp er 37,2 for øyeblikket. Sover og graver litt.

Ser ut som det blir enda en lang dag på oss :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var spennende lesning for en som akkurat har kommet hjem fra ferie uten internett! :ermm:

Skal følge tråden som en hauk i dag og i morgen!

jeg tipper det blir 9 valper; 5 hanner og 4 tisper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Ble litt stresset her. Vannet er gått, men hun har også en ganske mørk grønn/brun utflod uten lukt. Og i alle lærebøker står det "ring vet". Vet ble ringt, vakt nr var feil og ringe runden fortsatte! Litt panikk her i gården da. Fikk tilslutt tak i en vet som vi hadde privar nr til. Pratet med vet og nå begynner ventingen i 1 time. Ingen veer enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første valp kommer litt før klokka 02:00 natt til søndag.

Alle har foreløpig feil, unntagen deg :ermm: Du har fortsatt muligheten til å vinne. Men jeg tror nok ikke det blir en valp i premie.

Jeg har da ikke feil foreløpig :P

Med mindre de har kommet til nå da?

Håper iallefall dere slipper keisersnitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Takk begge to ☺️ Jeg vet ikke hvor mye video det blir postet her av trening, men vi poster en del på Instagram for de som vil se litt der ☺️ Tempothekelpie heter vi på Instagram. 
    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...