Maria Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Nydelige lilla valpen! Får nesten litt lyst på kelpie. Har forresten sett deg og Blaze på tur da jeg var på besøk på Flateby en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Nydelige lilla valpen! Får nesten litt lyst på kelpie. Har forresten sett deg og Blaze på tur da jeg var på besøk på Flateby en gang. Ja faktisk så fant jeg det ut også Syns jeg hadde sett "Flateby" på en her inne, men det tok litt tid å kjenne igjen nedklippet portogiser, men Whippeten hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Silje har Whippeten og Zira (nedklippet portugiser). Er ofte hos dem, og da har jeg sett både deg og Hilde ved noen anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Silje har Whippeten og Zira (nedklippet portugiser). Er ofte hos dem, og da har jeg sett både deg og Hilde ved noen anledninger. Ahhh koblet litt feil Ja vi er på farten endel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Hehe. Ja, skjønte at du koblet litt feil. Men det er ikke så rart, så mye som jeg snakker om Flateby liksom Tenker nok jeg blir fast innbygger der en stund framover pga. at jeg skal hjelpe Silje med de kommende valpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Kjempe søte valper Lykke til videre med den du skal beholde Har du bestemt deg får hvilken det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Kjempe søte valper Lykke til videre med den du skal beholde Har du bestemt deg får hvilken det blir? Har ikke bestemt meg nei, men jeg heller litt mot den ene... men den andre har også mange bra egenskaper. Meget forvirrende å velge valp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Så skjønne de er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 7. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2007 Lykke til med valpen du velger som din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 Video av valpene i skogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 så herlige de er. Hannen så rund og god ut hehe. Sånne filmer er farlig å se på. Men så søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 AWWW! Så nyyydelig! Hopper, spretter og logrer! Åhh så valpesyk jeg blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 så nusselige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 Naww, så herlige de virker! Lillatispen har jo fått opp begge ørene gitt, kjempepen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 Naww, så herlige de virker! Lillatispen har jo fått opp begge ørene gitt, kjempepen! Jepp det har hun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 10. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2007 Jepp det har hun Tror jeg stemmer for denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Tror jeg stemmer for denne jeg Resten av gjengen tar også opp ørene da Ett par dager til så kommer den andre tispen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 11. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2007 Resten av gjengen tar også opp ørene da Ett par dager til så kommer den andre tispen også. Ja men jeg stemmer forsatt for henne jeg Hun er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 I dag tok jeg valget! Og det ble ikke den Lilla tispen, det ble den rosa. Valget var ikke lett! Så her er Deepeyes's Talia al Ghul I som jeg skal ha: Deepeyes's Poison Ivy I som skal bli redningshund: Og selvsagt kose klumpen Deepeyes's Joker I Som skal til Sverige og konkurrere bruks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Naaw:D Gratulerer med valget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 16. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2007 Grattis med valget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Gratulerer med valget! Det skal bli moro å følge med dere etterhvert som hun vokser til! Er det lov å spørre om de som skal ha de andre to har hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 Gratulerer med valget! Det skal bli moro å følge med dere etterhvert som hun vokser til! Er det lov å spørre om de som skal ha de andre to har hjemmeside? Ja en av dem har blogg fra før, gå inn på hjemmesiden min og under Kelpie linker i Sverige. Nr.2 som blir i Norge vet at det er pålagt (og kontrakt skrevet med liten skrift) å skaffe seg blogg Forøvrig var valpene ute på tur i finværet i går: Ivy (tidligere Lilla) Joker Talli (Tidligere rosa) Tenk i morgen er dem 6 uker alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 18. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2007 6 uker siden de så dagens lys alt? tiden har gått foooort jo. Utrolig skjønne er de alle tre i alle fall Gratulerer med å endelig å ha bestemt deg Hu var favoritten min vet jeg Selvom jeg kan minimalt om kelpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 19. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2007 Gratulerer med valget ditt! De er utrolig herlige, og hjelper slettes ikke på valpesykhetami! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar