Gå til innhold
Hundesonen.no

AK valpene som ble født Påsken'07

Guest Jonna

Recommended Posts

• Svar 295
  • Created
  • Siste svar
Guest Jonna
Nydelige lilla valpen! :whistle: Får nesten litt lyst på kelpie. Har forresten sett deg og Blaze på tur da jeg var på besøk på Flateby en gang.

Ja faktisk så fant jeg det ut også :twitch: Syns jeg hadde sett "Flateby" på en her inne, men det tok litt tid å kjenne igjen nedklippet portogiser, men Whippeten hjalp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Silje har Whippeten og Zira (nedklippet portugiser). :twitch: Er ofte hos dem, og da har jeg sett både deg og Hilde ved noen anledninger.

Ahhh koblet litt feil :whistle: Ja vi er på farten endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, skjønte at du koblet litt feil. Men det er ikke så rart, så mye som jeg snakker om Flateby liksom :whistle: Tenker nok jeg blir fast innbygger der en stund framover pga. at jeg skal hjelpe Silje med de kommende valpene :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Kjempe søte valper :whistle: Lykke til videre med den du skal beholde :twitch: Har du bestemt deg får hvilken det blir?

Har ikke bestemt meg nei, men jeg heller litt mot den ene... men den andre har også mange bra egenskaper. Meget forvirrende å velge valp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

I dag tok jeg valget! Og det ble ikke den Lilla tispen, det ble den rosa. Valget var ikke lett!

Så her er Deepeyes's Talia al Ghul I som jeg skal ha:

mai07199.jpg

Deepeyes's Poison Ivy I som skal bli redningshund:

mai07237.jpg

Og selvsagt kose klumpen Deepeyes's Joker I Som skal til Sverige og konkurrere bruks.

mai07174.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Gratulerer med valget! :) Det skal bli moro å følge med dere etterhvert som hun vokser til!

Er det lov å spørre om de som skal ha de andre to har hjemmeside? :)

Ja en av dem har blogg fra før, gå inn på hjemmesiden min og under Kelpie linker i Sverige. Nr.2 som blir i Norge vet at det er pålagt (og kontrakt skrevet med liten skrift) å skaffe seg blogg :D

Forøvrig var valpene ute på tur i finværet i går:

Ivy (tidligere Lilla)

mai07291.jpg

mai07258.jpg

Joker

mai07298.jpg

mai07282.jpg

Talli (Tidligere rosa)

mai07301.jpg

mai07271.jpg

mai07306.jpg

mai07314.jpg

mai07320.jpg

mai07326.jpg

Tenk i morgen er dem 6 uker alt :shocked::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker siden de så dagens lys alt? :shocked: tiden har gått foooort jo.

Utrolig skjønne er de alle tre i alle fall :)

Gratulerer med å endelig å ha bestemt deg :) Hu var favoritten min vet jeg :) Selvom jeg kan minimalt om kelpie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...