Jane Skrevet 23. April 2007 Rapporter Share Skrevet 23. April 2007 Har 2 boxere ved siden av meg her nå som ble så fascinert av de valpelydene, de sitter med musestille ved siden av meg med hodet på skakke og vil bare høre på filmsnuttet igjen og igjen.. Gleder meg til å se mere av de vakringene på film, takk for at du deler denne opplevelsen med oss, ekstra moro er det for oss som aldri har hatt valpekull eller skal ha valpekull på bikkjene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Dem er kjempe pene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 De er så søte altså Gøy å følge dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Går fort i svingene her nå. Dagens video. Og bevis på Blaze sin syke humor... Leke bowling ball og valpene er kjegler Kan tro valpene ble frustrerte når dem hadde klart å komme seg av teppene og ut på det glatte gulvet der mor lå, og når dem endelig kom fram så klarte ikke hun å ligge stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 25. April 2007 Rapporter Share Skrevet 25. April 2007 Hehe... Det er så morsomt å se på videoene av dem... Det er gøy og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. April 2007 Rapporter Share Skrevet 26. April 2007 Guri malla, så skjønne de er når de begynner å bevege seg rundt omkring med den klossete stilen de har nå! Og litt søskenkrangel må man selvsagt regne med allerede.. De blir bare finere og finere synes jeg! Gleder meg til å høre hvem av valpene du velger å beholde selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pus Skrevet 26. April 2007 Rapporter Share Skrevet 26. April 2007 Kjempestas å få lov til å følge med på utviklingen. Har en sheltiehann på 10 mnd som er svært fasinert av valpelydene, han skakker på hodet og undres over hvor disse bebisene er hen?! Nydelige valper:-)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. April 2007 Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 3 uker er dem alt Så da blir det litt bildespam Lilla tispen(som jeg fortsatt er ganske forelsket i : Jeg er også 100% sikker på at hun er mørk sjokoladebrun som sin Pappa. Rosa tispen: Joker: Jeg blir egentlig mer og mer sikker på at Rosa tispen og Joker blir røde som Blaze, men jeg er nok ikke sikker før det har gått noen uker til... En liten film av jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 28. April 2007 Rapporter Share Skrevet 28. April 2007 Så skjønne de er! Hadde bare kelpiene vært litt større.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Valpene er nå 26 dager gammel og har vært ute for første gang. Jeg har endret meg på hvilken valp jeg har som favoritt. Jeg vil ha den rosa nå Årsaken er at jeg syns den Lilla er meget lik Blaze og jeg vil gjerne ha "noe annet" å trene, en litt forbedret utgave av Blaze (ikke missforstå jeg syns Blaze er toppers!) Stolt Bestemor *dele litt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Det fins enda flere bilder på hjemmesiden min under dagbok. Eieren av hannhunden tok over 150 bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Herlige søte små Blir spennende å se hvem som ender opp som favoritt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 3. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2007 Åååååååååååååååh, jeg gleder meg sånn til å kline med de assa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Så utrolig herlige, de blir jo bare flottere og flottere. Låner ikke bort for en dag eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Så store dem har blitt (siden sist jeg sjekket tråden), Det er kjempe mosomt å få følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Store knøtt! Lykke til med den du beholder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellish Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Å så pene de er blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Ææææsj, for noen hæslige valper! <_< Neeida! De er alldeles herlige, jeg kan nesten kjenne den gode valpelukta helt hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Åh, de er mega nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 4. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2007 Rosa tispen: Smiler jo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2007 Valpesyken er virkelig farlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Herlige Men for meg holder det med bilder, er en smule lei av valpekullet vi har på kennelen -_- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Første mann har fått opp øret og jamen var det ikke den som alltid er først ute... LillaTispen Dem ble forresten 4 uker igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Nei så nydlig hun ble nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 6. Mai 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2007 Noe så skjønt Gleder meg evig til neste kull her i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar