Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws

MegaMarie

Recommended Posts

Skrevet

Hvem er du inne på Furry Paws?

Vis du ikke vet hva furry paws er så er det et hundespill.

I den gamle tråden som var her har jeg lagt til mange på venne listen min, men det kan være det er kommet noen nye nå.

Jeg heter BlondiePondie(#348942)

og oppdretter papillon. Har nettopp begynt igjen etter en lang pause.

Kennelen min heter FrynseMusen.

Så lurer jeg litt på ossen man får sånn bakgrunn og slik på kennel profilen osv.

Noen som vet?

Lurer også på ossen man kan ha sånt bilde som navn om dere skjønner.

Ingen som kan hjelpe meg eller er alle Furry paws medlemmene på ferie?

*Dobbelpost, mod Nina*

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Noen av oss jobber også i påska. :ermm:

Er Nirm (overraskende nok...) der, #66717.

Tag kan du ha om du har en elite konto. Det koster 40 FPP for et år, $20 (det er noe over 100 NOK).

Kennelprofilene lages ved hjelp av html koding. Er mange der som lager layout til deg til varierende pris, eller du kan sette deg ned og lære deg html koding selv.

Guest Jonna
Skrevet

Jeg heter Hexa der og har konto #69349

Jeg har Kelpie, Briard og ett par Welsh Corgi Cardigan som maskotter.

Guest Jonna
Skrevet
Hva er kennel prefix?

Det er navnet som blir "låst" til hunden du avler i din kennel. MIn prefix er ~Ulv , men kennelen heter Myrulven.

Edit: også hunder du kjøper i butikken eller hunder som ikke har fått prefix fra annen kennel kan få ditt prefix

Skrevet
Noen av oss jobber også i påska. :P

Er Nirm (overraskende nok...) der, #66717.

Tag kan du ha om du har en elite konto. Det koster 40 FPP for et år, $20 (det er noe over 100 NOK).

Kennelprofilene lages ved hjelp av html koding. Er mange der som lager layout til deg til varierende pris, eller du kan sette deg ned og lære deg html koding selv.

Hva slags pris, Furry paws sine penger liksom det som jeg tjener der inne eller ortlige penger, liksom hva tar de som kan lage sånn kennelprofil?

EDIT: ser at du hadde en skikkelig fin side, kanskje du kan hjepe meg :ermm:

Skrevet
Hva slags pris, Furry paws sine penger liksom det som jeg tjener der inne eller ortlige penger, liksom hva tar de som kan lage sånn kennelprofil?

EDIT: ser at du hadde en skikkelig fin side, kanskje du kan hjepe meg :ermm:

De selges både for FPD, FPP og $ de layoutene. Noen dyrere enn andre (jo rikere spillerne blir der inne, jo mer koster det meste...).

Kan sikkert hjelpe deg, men da må du ha litt tålmodighet. :P

Skrevet
De selges både for FPD, FPP og $ de layoutene. Noen dyrere enn andre (jo rikere spillerne blir der inne, jo mer koster det meste...).

Kan sikkert hjelpe deg, men da må du ha litt tålmodighet. :ermm:

Den trenger ikke å være så utrolig mye innpå der, vil bare ha et bildet øverst(banner lignende sak, har laget en) og en bakgrunn, og et bilde på navnet mitt.

i183029152_18480_2.gif

Der er banneret som skal være øverst på siden.

Om du klarer det kan det være litt større ellers så kan jeg lage det større.

Bakgrunnen på siden kan være svart.

Bilde som navn lager jeg selv.

Skrevet
Den trenger ikke å være så utrolig mye innpå der, vil bare ha et bildet øverst(banner lignende sak, har laget en) og en bakgrunn, og et bilde på navnet mitt.

...

Der er banneret som skal være øverst på siden.

Om du klarer det kan det være litt større ellers så kan jeg lage det større.

Bakgrunnen på siden kan være svart.

Bilde som navn lager jeg selv.

Det banneret vil bli litt lite. Forstørres det vil det nok bli mer uttydelig. Men får ikke gjort noe før tidligst onsdag neste uke (jobber...).

Skrevet

ossen mener du inn på show?

se på, det går ikke eller melde deg på?

vis du skal melde deg på så går du på atlas, så på den store pokalen også fyller du ut.

Vis jeg har en tegning av papillon som jeg vil at folk kan bruke som bilde, ossen kan jeg "ligge den ut" på furry paws?

Guest Jonna
Skrevet
PÅ hvilken side er det man finner ut hvilken hundesport som passer best til hunden sin?

Her kan du finne ut hvilket show som passer best.

Her kan dere, om hundene er gentestes, sjekke om den kombinasjonen kommer til å produsere bra valper.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...