Andreassen Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 ENDELIG har jeg fått han i hus! Finnes ingen finere i hele verden selvsagt, og hele familien er såååå opptatt av at han ikke slår seg osv. Kan si pipen fikk en litt annen låt da jeg kom hjem med han Det kan hende han tisser nå altså [Zeppelin sitter på teppet] - Det gjør iiiiiiiiingenting Uansett, JEG er pære fornøyd! Og ikke minst stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Så nydelig han er, ikke rart pipen fikk en annen lyd hjemme hos deg. Du ser veeldig stolt ut også, tror nok dere får det toppers sammen. :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Gratulerer så mye Så søt han er Jeg troede du boede alene men det gjør du kanskje ikke siden du sa at hele familien var glad at han var kommet ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 22. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Liten gutt som sagt, bor fremdeles hjemme hos mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Søt gutt.. Gratulerer.. Ikke mas for mye med han på julaften da :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Er det da din hund eller mors og fars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magussi Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Gratulerer med hjemkomsten til lille Zeppelin. Han er virkelig nydelig.. Magussi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 22. Desember 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 han er 100% MIN, selv om moren min angrer litt på akkurat det tror jeg... Nå ligger han og sover i sengen til "pappa", han er så nydelig så... Stolt? Jeg? Neeeeeeeeeeida.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Da får de kjøpe en til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 GRAAAAAAAAAAAAAAAATULERER SÅ MYE !!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Flash Flash Flash Flash Flash Flash Flash Flash FlashFlash Flash Flash Flash Flash Flash FlaFlash Flash shFlash Flash Flower Flower Flower Flower Flower Flower Flower Flower Flower Flower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Gratulerer! Så nydelig liten valp da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Jeg får også den gode følelesn når jeg ser på Chicka, go jenta mi det, rart hvor glad man blir i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 22. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2004 Hei Så søt hunden var! Grattis og lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 23. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2004 Han var helt nydelig!! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 23. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2004 den var jo utrolig søt da Flower :lol:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilia Skrevet 23. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2004 TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE MED DEN LILLE NY!!! Det er da vist verdens bedste julegave du der har fået dig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 25. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2004 Han var kjempesøt Fikk han mangen julegaver da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar