hanne-pia Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 I helgen har vi vært i Bodø for å hilse på 7 nydelige små aussie-valper! Brukte stort sett hele fredag og hele søndag på å kjøre til og fra, men det var det virkelig verdt! De har blitt hele 5 uker nå, så snaaaart kan jeg hente hjem en liten en! Fikk bekreftelse på at jeg kan ha med vidunderet på flyet idag, så nå har jeg begynt å telle dager.... Det kan bli noen lange uker.... Legger ved noen bilder fra besøket, men de er av litt ymse kvalitet da... Jeg har nå forstått hvorfor det er enklest å ta bilder av valper når de sover eller spise! Sover søtt Alt er jo mye mer spennende på den andre siden av gitteret... Det hender en sjelden gang at man kan ligge rolig selv om man ikke sover En av disse to skal bli trønder om noen uker Kandidatene: Frostrøyk Snøengel
Fillerya Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Utrolig nydelige Regner med at den lange reiseveien var verdt det
Wanderlust Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Så herlige (ei venninne av meg fikk en aussie hann ihuset for noen uker siden, noe så skjønt) Må si jeg likte Frostrøyk best. Den er Red tric? (eller juger bildet ). Har en forkjærlighet for de og de blue merlene Men herlige var de begge to
hanne-pia Skrevet 3. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2007 Å så nydelige.. Sukk ja, det var vanskelig å dra derfra uten en ja Utrolig nydelige Regner med at den lange reiseveien var verdt det Helt klart! Så herlige (ei venninne av meg fikk en aussie hann ihuset for noen uker siden, noe så skjønt) Må si jeg likte Frostrøyk best. Den er Red tric? (eller juger bildet ). Har en forkjærlighet for de og de blue merlene Men herlige var de begge to Ja, det er han. Kommer til å få en mørk sjokoladebrun farge! Jeg liker også egentlig merle-fargen best (både red og blue), men oppdretter fordeler etter personlighet og det er jeg veldig fornøyd med!
Wanderlust Skrevet 3. April 2007 Rapporter Skrevet 3. April 2007 Sukk ja, det var vanskelig å dra derfra uten en ja Helt klart! Ja, det er han. Kommer til å få en mørk sjokoladebrun farge! Jeg liker også egentlig merle-fargen best (både red og blue), men oppdretter fordeler etter personlighet og det er jeg veldig fornøyd med! jeg syns det høres fornuftig ut ja Men de var flott begge to. Men som sagt, liker red tric best Og særlig sånn mørk sjokoladebrun Det var nok verdt turen, og kan tro du gleder deg.
janne&kenny Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Åh... Du er utrolig heldig! håper du får en fin tid sammen med nurket!
hanne-pia Skrevet 4. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2007 Da var det bestemt, og det er lille Frostrøyk som skal bli min Regner med at de neste ukene kommer til å gå saaaaaakte...
Ida:) Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Så utrollig søte de var! Blir helt valpesyk jeg Lykke til med ventetiden, og når den lille kommer i hus!
Guest Maritus Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Lykke til med snart ny valp:D Så nusselige!
Wanderlust Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Da var det bestemt, og det er lille Frostrøyk som skal bli min Regner med at de neste ukene kommer til å gå saaaaaakte... Weee. favoritten min å greier Gratulerer så mye, blir morsomt å følge dere videre. Så forventer bilder med engang valpen er i hus.
HanneJ Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 LYKKE TIL MED VALPEN Gleder meg til å følge dere framover Og ja, tiden vil gå sakte framover... prøv å tenk på noe annet! (det er jo *kremt* lett)
Carina Skrevet 4. April 2007 Rapporter Skrevet 4. April 2007 Gratulerer med utvalgt valp, 'røde' aussier er så flotte! Misunner deg ikke ventetiden du har foran deg nå, syntes selv det gikk veeeeldig tregt den siste tiden.
Guest Vicky Skrevet 5. April 2007 Rapporter Skrevet 5. April 2007 Gratulerer så mye med valp! De så kjempeherlige ut!
PhoNuLi Skrevet 5. April 2007 Rapporter Skrevet 5. April 2007 Gratulerer så mye med valp De va kjempe nydelige
hanne-pia Skrevet 6. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2007 Takk alle sammen, syns jo selvfølgelig selv at han er penest i hele verden Er inne på oppdretter sine sider og ser etter oppdateringer mange ganger i timen... Men nå skal jeg begynne å shoppe og valpesikre huset, så tiden går vel på ett vis(også hører jeg rykter om at jeg har en hovedoppgave som snart skal leveres Veldig lett å konsentrere seg om den nå ja...)
Guest Just me!! Skrevet 8. April 2007 Rapporter Skrevet 8. April 2007 Lykke til med lille Frostrøyk, herlig klump!
Tinka-jenta-mi Skrevet 9. April 2007 Rapporter Skrevet 9. April 2007 Så nydelige de er! Har hatt et aussie kull på hunden min Tinka en gang, de er så fine
hanne-pia Skrevet 12. April 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2007 I dag er det bare 2 uker til lille Felix kommer hjem! Noen nye bilder av sjarmisen min:
mbakkevold Skrevet 13. April 2007 Rapporter Skrevet 13. April 2007 Så søt! Det blir fart i heimen når han kommer Har hatt lille Tina hjemme ei uke idag, og her er det full fart! I perioder iallefall Lykke til!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar