Gå til innhold
Hundesonen.no

Vært på valpebesøk i helgen!

hanne-pia

Recommended Posts

Skrevet

I helgen har vi vært i Bodø for å hilse på 7 nydelige små aussie-valper! ;) Brukte stort sett hele fredag og hele søndag på å kjøre til og fra, men det var det virkelig verdt! De har blitt hele 5 uker nå, så snaaaart kan jeg hente hjem en liten en! Fikk bekreftelse på at jeg kan ha med vidunderet på flyet idag, så nå har jeg begynt å telle dager.... :D Det kan bli noen lange uker....

Legger ved noen bilder fra besøket, men de er av litt ymse kvalitet da... Jeg har nå forstått hvorfor det er enklest å ta bilder av valper når de sover eller spise! ;)

CIMG2450.jpg

Sover søtt

CIMG2454.jpg

CIMG2455.jpg

CIMG2456.jpg

CIMG2461.jpg

Alt er jo mye mer spennende på den andre siden av gitteret... ;)

CIMG2474.jpg

CIMG2478.jpg

CIMG2490.jpg

Det hender en sjelden gang at man kan ligge rolig selv om man ikke sover

CIMG2492.jpg

En av disse to skal bli trønder om noen uker ;)

CIMG2499.jpg

Kandidatene:

Frostrøyk

CIMG2501.jpg

CIMG2502.jpg

CIMG2503.jpg

Snøengel

CIMG2505.jpg

CIMG2506.jpg

CIMG2515.jpg

Skrevet

Så herlige ;) (ei venninne av meg fikk en aussie hann ihuset for noen uker siden, noe så skjønt)

Må si jeg likte Frostrøyk best. Den er Red tric? (eller juger bildet :D ).

Har en forkjærlighet for de og de blue merlene ;)

Men herlige var de begge to ;)

Skrevet
Å så nydelige.. :D

Sukk ja, det var vanskelig å dra derfra uten en ja ;)

Utrolig nydelige ;) Regner med at den lange reiseveien var verdt det :P

Helt klart! ;)

Så herlige ;) (ei venninne av meg fikk en aussie hann ihuset for noen uker siden, noe så skjønt)

Må si jeg likte Frostrøyk best. Den er Red tric? (eller juger bildet :P ).

Har en forkjærlighet for de og de blue merlene ;)

Men herlige var de begge to ;)

Ja, det er han. Kommer til å få en mørk sjokoladebrun farge! ;) Jeg liker også egentlig merle-fargen best (både red og blue), men oppdretter fordeler etter personlighet og det er jeg veldig fornøyd med!

Skrevet
Sukk ja, det var vanskelig å dra derfra uten en ja ;)

Helt klart! :D

Ja, det er han. Kommer til å få en mørk sjokoladebrun farge! ;) Jeg liker også egentlig merle-fargen best (både red og blue), men oppdretter fordeler etter personlighet og det er jeg veldig fornøyd med!

jeg syns det høres fornuftig ut ja ;) Men de var flott begge to.

Men som sagt, liker red tric best ;) Og særlig sånn mørk sjokoladebrun ;)

Det var nok verdt turen, og kan tro du gleder deg.

Skrevet

Da var det bestemt, og det er lille Frostrøyk som skal bli min ;) Regner med at de neste ukene kommer til å gå saaaaaakte...

Skrevet

Så utrollig søte de var! Blir helt valpesyk jeg :ahappy: Lykke til med ventetiden, og når den lille kommer i hus!

Skrevet
Da var det bestemt, og det er lille Frostrøyk som skal bli min :) Regner med at de neste ukene kommer til å gå saaaaaakte...

Weee. favoritten min å greier :ahappy:

Gratulerer så mye, blir morsomt å følge dere videre. Så forventer bilder med engang valpen er i hus.

Skrevet

Gratulerer med utvalgt valp, 'røde' aussier er så flotte! :ahappy: Misunner deg ikke ventetiden du har foran deg nå, syntes selv det gikk veeeeldig tregt den siste tiden. :)

Skrevet

Takk alle sammen, syns jo selvfølgelig selv at han er penest i hele verden :P Er inne på oppdretter sine sider og ser etter oppdateringer mange ganger i timen... Men nå skal jeg begynne å shoppe og valpesikre huset, så tiden går vel på ett vis(også hører jeg rykter om at jeg har en hovedoppgave som snart skal leveres :ermm: Veldig lett å konsentrere seg om den nå ja...)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...