Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsketreff i Skien


tuppetroll

Recommended Posts

Jepp, sant nok, Stevneplassen er funker greit for meg ;)

(Ellers kan vi hoppe over gjerdet på Odd stadion og "lufte" hundene litt... Bodde 150 meter unna før og hadde lyskasterne der inn på soverommet mitt hele tiden, snakk om irriterende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sant nok, Stevneplassen er funker greit for meg ;)

(Ellers kan vi hoppe over gjerdet på Odd stadion og "lufte" hundene litt... Bodde 150 meter unna før og hadde lyskasterne der inn på soverommet mitt hele tiden, snakk om irriterende ;)

Syntes Odd Stadion hørtes bra ut jeg :D Men skal vi se Erik reiser med valpen på torsdagen, men vet ikke helt når da, men tror 13 funker helt greit! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Jeg kan være med hvis de andre bikkjene er i bånd(hvis det kommer h.hunder). Har nemlig to frøkner med løpetid. Eventuellt kunne jeg komme når vi skal trene også reise før det skal lekes/eller komme etter lekingen.

Hadde vært veldig artig med trening. Har et stk hyper, vilter Papillon som kunne trengt litt utstillingstrening ;)

Vi er med, hvis løpetisper er tillatt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Jeg har ikke hannhunder, så jeg bryr meg ikke ;) Vi kan uansett ikke slippe dem, pga båndtvangen ;)

Aha! Forresten, det ser ut til at den ene ikke blør ennå. Men kjenner jeg henne rett kommer blødningen enten iløped av natta eller imorgen/kveld, så er fint om vi holder hannhundene i bånd utenom trening. :D

Har dere kommet frem til hvor det blir? Og klokkeslett? ;) Vi kommer gjerne. Og er mulig venneparet med bc`n Nero(som bor hos oss nå) blir med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Stevneplassen klokka 13.00 i morgen, skjærtorsdag.

Noen som har lphinder, så må dere gjerne ta det med ;)

Flotters! ;)

Jeg har et her hjemme nå. (det andre står hos en venninne). Det er litt tungt, men kan se. Hvis jeg kjører med de andre får det ikke plass, men blir jeg kjørt av pappa kan det hende jeg får det med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være med hvis de andre bikkjene er i bånd(hvis det kommer h.hunder). Har nemlig to frøkner med løpetid. Eventuellt kunne jeg komme når vi skal trene også reise før det skal lekes/eller komme etter lekingen.

Hadde vært veldig artig med trening. Har et stk hyper, vilter Papillon som kunne trengt litt utstillingstrening :)

Vi er med, hvis løpetisper er tillatt. :ahappy:

Går greit for min del om du tar dem med Aris er jo kåt som få, så han har godt av den treningen, jeg kommer da som dere skjønner med han. Hvor lenge har folket tenkt til å holde på?

Astrid; Ta gjerne med hinderet! :D

EDIT; Mulig jeg kommer noe senere, skal opp å hente valpen i 10-11 tiden så blir nok der en stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Går greit for min del om du tar dem med Aris er jo kåt som få, så han har godt av den treningen, jeg kommer da som dere skjønner med han. Hvor lenge har folket tenkt til å holde på?

Flott du tenker sånn! :ahappy: Blir nok fin trening for ham(og Kelly).

Astrid; Ta gjerne med hinderet! :D

Skal gjøre så godt jeg kan :) Ser nok ut til at jeg kjører med pappa, og da tror jeg kanskje det går.

EDIT; Mulig jeg kommer noe senere, skal opp å hente valpen i 10-11 tiden så blir nok der en stund

Du rekker det :D punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg får litt problemer med å plassere hunden etterpå, men tror jeg ordner noe, skal jobbe i skien fra 16:00 til 21:00 +-, men tror jeg har fått ordnet en løsning, vi sees i morgen med mindre noe annet skjer:)

Edit:

Blir forresten liten trening på meg da vi holder på å trene jaktdrifter, ingen krav, bare morro, men sosialisering i bånd er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Ser ut som jeg får litt problemer med å plassere hunden etterpå, men tror jeg ordner noe, skal jobbe i skien fra 16:00 til 21:00 +-, men tror jeg har fått ordnet en løsning, vi sees i morgen med mindre noe annet skjer:)

Edit:

Blir forresten liten trening på meg da vi holder på å trene jaktdrifter, ingen krav, bare morro, men sosialisering i bånd er fint:)

Du må trene på akkurat det du vil for min del :ahappy: Da ses vi imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...