Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling i Haugesund 26-27. Mai


ellish

Recommended Posts

Som topicen sier; er det noen som skal til Haugesund å still hunden/e? :P Jeg skal være der og se og lære! :P Med min lille Abby og Tassen.. :rolleyes: Kan jo ingenting om utstillinger og slikt så dette blir lærerikt! Hadde vært kjekt og møt noen fra dyresonen der også! :) Lurer også på om det pleier å koste noe og bare være der og se på? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topicen sier; er det noen som skal til Haugesund å still hunden/e? :P Jeg skal være der og se og lære! :P Med min lille Abby og Tassen.. :rolleyes: Kan jo ingenting om utstillinger og slikt så dette blir lærerikt! Hadde vært kjekt og møt noen fra dyresonen der også! :) Lurer også på om det pleier å koste noe og bare være der og se på? :P

Vi kommer :P Det blir nok bare Extra og jeg for sosialiseringen sin del :P Det koster ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Ja, vi går også bare pågrunn av sosialiseringen og for å lære litt :P Haraldshallen er jo bare 1km fra meg så det går greit :P skal være der både på fredagen og lørdagen :P Så får jeg møte extra også.. :P og Oscar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Ja, vi går også bare pågrunn av sosialiseringen og for å lære litt :P Haraldshallen er jo bare 1km fra meg så det går greit :P skal være der både på fredagen og lørdagen :P Så får jeg møte extra også.. :P og Oscar :P

Ja vi gleder også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ja vi har no meldt oss på så regner med at vi tar turen ja. men aner ikke når vi reiser ned da, skal se om vi får noe overnatting vet liksom ikke helt når vi skal kjøre her i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro å ta med Kaizer dit, sånn for å se på. Får se om noen gidder å kjøre meg. :D

JA! Du må jo komme deg dit! :D Tror forresten det er på søndag tibbene stilles ut, så da er det jo ekstra kjekt å være der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er PM kommet (holdt på å kaste hele greia uåpna i søpla da da stod Haugesund Sparebank utenpå konvolutten :)) .

Vi skal møte i ring 2 kl. 10.00 på søndag. Vi deler ring med gruppe 9.

Det er også dommerendring på valp:

Alle puddelvarianter og tibetansk spaniel er gått fra Dan Ericsson til Marja Talvitie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er PM kommet (holdt på å kaste hele greia uåpna i søpla da da stod Haugesund Sparebank utenpå konvolutten :)) .

Vi skal møte i ring 2 kl. 10.00 på søndag. Vi deler ring med gruppe 9.

Det er også dommerendring på valp:

Alle puddelvarianter og tibetansk spaniel er gått fra Dan Ericsson til Marja Talvitie.

Hallejemini, Amigo står for championatet da han gjør han ikke!?

Nesten så jeg vurderer å ta turen opp bare for å eventuelt heie ham frem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallejemini, Amigo står for championatet da han gjør han ikke!?

Nesten så jeg vurderer å ta turen opp bare for å eventuelt heie ham frem!

Hehe - han gjør visst det!

Men jeg har ingen forhåpninger; tydeligvis megastreng dommer. Han gav broren til Amigo blått i dag og delte ikke ut BIR heller. Ikke engang den berømte Teddy (svensk stabij med titler herfra til evigheten) fikk CK logik.png Så jeg får vel være glad om jeg får en gul sløyfe jeg. Pen farge det :hmm:

Inustaff:

Gruppe 2 er på lørdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...