Gå til innhold
Hundesonen.no

Home.no problemer


Henriette

Recommended Posts

Driver og skal lage ny hjemmeside på home.no

Og skal lage den i hjemmesideeditoren deres, men det går ikke!

hver gang jeg(og andre) prøver så kommer denne beskeden:

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

Noen som vet hva det kan vere? og om det kan fikses på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sier det vel ganske rett ut...

index.html er ikke laget/opprettet av home sin generator...

(Kanskje lastet opp?)

Prøv å slett den index.html som ligger der, om den ikke har noe innhold...

Vuder å bruke en annen hjemmesidegenerator, home.no sin er elendig uansett...

N-view foreksempel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den sier det vel ganske rett ut...

index.html er ikke laget/opprettet av home sin generator...

(Kanskje lastet opp?)

Prøv å slett den index.html som ligger der, om den ikke har noe innhold...

Vuder å bruke en annen hjemmesidegenerator, home.no sin er elendig uansett...

N-view foreksempel...

Har ikke laga noe på home, laga kontoen for 2 dager siden, og kom meg ikke igang pga det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært veldig mye rot med home.no i det siste. Mange får ikke oppdatert sidene sine, selv om de har hatt konto lenge, og en del sider virker bare innimellom. (Det var en tråd om det for ikke så lenge siden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, home er no dritt! :) Jeg hadde hjemmeside på home for lenge siden, og skulle inn og redigere den litt siden den fremdeles ligger ute på nettet. Ville ta bort alle linkene på førstesiden sånn at ingen "gikk inn" på den gamle, og henvise til den nye hjemmesiden. Fikk beskjed om at index.html ikke fantes, selv om da jeg skrev inn adressen til siden min i nettleseren, kom jeg til siden..

Jeg vil rett og slett bare anbefale deg å droppe hele home.. dessverre.. Finn deg noe annet. Home virker sjeldent, og når det først virker, så går det treigt, ufattelig treigt, og det du lagrer blir ikke lagret, og du må gå tilbake igjen og prøve på nytt, og det å legge inn en link på siden din tar fem minutter.. :P Jeg hadde freewebs før, men grunnen til at jeg byttet, var fordi man ikke får så mange sider der. Ellers ser det mer proft ut enn home (design på sidene tenker jeg på da). Bare pass på at hvis du har laget side på freewebs, og så skifter du layout/design, så blir i alle fall hele gjesteboken din slettet, vet ikke om resten blir det, men i alle fall gjesteboken..

Tullas hjemmeside (altså den siden jeg har nå), fungerer ok, ser proffere ut enn home og kanskje freewebs. Har ikke lært meg alt med den, og så vidt jeg vet har man nesten ubegrenset antall sider. Men den er også litt ustabil, jeg får ikke alt til å fungere osv. Den er laget på freewebservices.net Ellers har googlepages en hjemmeside-editor som virker grei. Men home er altså det desidert verste jeg har vært med på. Men hvis du absolutt MÅ ha siden din der, last opp bildene i redusert størrelse til photobucket og link de inn til siden din, hvis ikke går du raskt tom for plass, og sidene begynner å slette seg selv (been there, done that).. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, home er no dritt! :) Jeg hadde hjemmeside på home for lenge siden, og skulle inn og redigere den litt siden den fremdeles ligger ute på nettet. Ville ta bort alle linkene på førstesiden sånn at ingen "gikk inn" på den gamle, og henvise til den nye hjemmesiden. Fikk beskjed om at index.html ikke fantes, selv om da jeg skrev inn adressen til siden min i nettleseren, kom jeg til siden..

Jeg vil rett og slett bare anbefale deg å droppe hele home.. dessverre.. Finn deg noe annet. Home virker sjeldent, og når det først virker, så går det treigt, ufattelig treigt, og det du lagrer blir ikke lagret, og du må gå tilbake igjen og prøve på nytt, og det å legge inn en link på siden din tar fem minutter.. :P Jeg hadde freewebs før, men grunnen til at jeg byttet, var fordi man ikke får så mange sider der. Ellers ser det mer proft ut enn home (design på sidene tenker jeg på da). Bare pass på at hvis du har laget side på freewebs, og så skifter du layout/design, så blir i alle fall hele gjesteboken din slettet, vet ikke om resten blir det, men i alle fall gjesteboken..

Tullas hjemmeside (altså den siden jeg har nå), fungerer ok, ser proffere ut enn home og kanskje freewebs. Har ikke lært meg alt med den, og så vidt jeg vet har man nesten ubegrenset antall sider. Men den er også litt ustabil, jeg får ikke alt til å fungere osv. Den er laget på freewebservices.net Ellers har googlepages en hjemmeside-editor som virker grei. Men home er altså det desidert verste jeg har vært med på. Men hvis du absolutt MÅ ha siden din der, last opp bildene i redusert størrelse til photobucket og link de inn til siden din, hvis ikke går du raskt tom for plass, og sidene begynner å slette seg selv (been there, done that).. <_<

Noen som har noen tips da?

Har ikke FP på datan, så må ha noe med editor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev jo tips i innlegget mitt jo! Bla freewebs, googlepages eller freewebservices.net. Yahoo har også noe, har så vidt prøvd, men man kan heller ikke der ha hele verden på siden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...