turbogutten Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Buss 21 iallefall går til valle hovin;) gå av på valle bussholdeplass hvis jeg ikke husker helt feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Så hyggelig! Valle Hovin ligger på Helsfyr, vi trener på gresset utenfor selve Valle Hovin, vis a vis Rica Helsfyr Hotell. Her er kart der hotellet er merket av, vi trener på gressletta på venstre siden av "innspurten" Kart Jeg vet det går mange busser til Helsfyr (og T-banen) men jeg vet ikke noe mer... hehe Kan jeg komme i morgen? Er det evt noen som kan møte meg på stasjonen? Eller var den stiften på kartet stiftet på bussholderplassen? Buss 21 iallefall går til valle hovin;) gå av på valle bussholdeplass hvis jeg ikke husker helt feil:) OK Kan sjekke hva som er best på Trafikanten.no Her er bilder fra treffet forresten (har ikke lagt ut alle enda, men kommer ) Bilder fra LP treninga her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Så les den andre tråden! Øh, følger med på de fleste tråder jeg her. Bare svarte på det Toller skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 hehe Kan jeg komme i morgen? Er det evt noen som kan møte meg på stasjonen? Eller var den stiften på kartet stiftet på bussholderplassen? OK Kan sjekke hva som er best på Trafikanten.no Stiften var på hotellet, og jeg er litt usikker på hvor busstoppen er, men hvis du får sendt meg et kart over hvor busstoppen er, kan jeg møte deg der... Edit: hvor kommer du fra forresten? Altså hvilken vei...? jeg vet at bussen stopper langs E6, men da må jeg vite på hvilken side av veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Stiften var på hotellet, og jeg er litt usikker på hvor busstoppen er, men hvis du får sendt meg et kart over hvor busstoppen er, kan jeg møte deg der... Edit: hvor kommer du fra forresten? Altså hvilken vei...? jeg vet at bussen stopper langs E6, men da må jeg vite på hvilken side av veien. Kommer fra sentrum Dette kartet fikk jeg opp (bussholderplassen er altså den som er markert med rød firkant, om du skulle lure ): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 10. April 2007 Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Hmmm... om jeg skjønner kartet rett, tror jeg det lønner seg å gå av på stoppen som ligger nedenfor, antakelig holdeplassen før...? Hvis du ser veien som går inn til høyre nedenfor den avmerkede holdeplassen, så er det innspurten. 150m inn i denne veien (på venstre side) trener vi. (Det står skiltet til Hotellet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 10. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2007 Hmmm... om jeg skjønner kartet rett, tror jeg det lønner seg å gå av på stoppen som ligger nedenfor, antakelig holdeplassen før...? Hvis du ser veien som går inn til høyre nedenfor den avmerkede holdeplassen, så er det innspurten. 150m inn i denne veien (på venstre side) trener vi. (Det står skiltet til Hotellet) Ok.. hmm. Får se på dette i morgen igjen, når jeg ikke er så trøtt ---- Buss 21 mot Helsfyr T Fra: Lapsetorvet (i Frognerveien) 18.33 Til: Valle 18.57 Sånn ser busstiden min ut. Du mener altså at jeg skal gå av på holderplassen før? Problemet er at jeg ikke vet hva det heter *dobbelpost, endret av mod. Charleen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 11. April 2007 Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Nå så jeg denne... Men du fant nå frem i hvert fall. Moro å treffe deg og verdens gladeste lille Toller. :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 11. April 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2007 Nå så jeg denne... Men du fant nå frem i hvert fall. Moro å treffe deg og verdens gladeste lille Toller. :icon_fun: Hehe Hyggelig å møte deg også, og din utrolig skjønne bc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar