Gå til innhold
Hundesonen.no

Har noen fått selvangivelsen i dag?


Turnip

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Sånt får jeg ikke :) Mamma fikk igjen 7000 tror jeg, pappa fikk 81 kr hihi. Typen har ikke fått den ennå (men så bor han på landet også :) ).

Får håpe (den gangen jeg kommer i jobb), at jeg heller skatter for mye, for det er surt å måtte betale tilbake, når sommeren kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at vi legger alt i en pott jeg... de som får igjen legger det i potten, de som må betale får ta i potten! resten kjøper vi bugg for!

Solidarisk og fint!

(eller bare en helgardering siden jeg ikke vel om jeg får igjen eller må betale :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg puster ut lettet iallefall! Her kom pengene tilbake! Deilig! Sommerferien er definitivt reddet, så nei, Silje, beklager-jeg har ingen mulighet til å legge pengene i denne pott ideen din :ahappy:

Lalalalalalaaaaa *synger lykkelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at vi legger alt i en pott jeg... de som får igjen legger det i potten, de som må betale får ta i potten! resten kjøper vi bugg for!

Solidarisk og fint!

(eller bare en helgardering siden jeg ikke vel om jeg får igjen eller må betale :))

Ja, deet synes jeg var en god idè Silje:D Sleng inn pengene *moahaha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deet synes jeg var en god idè Silje:D Sleng inn pengene *moahaha*

Nei nå som jeg vet at jeg får nesten 6000 igjen så trenger vi ikke gjennomføre dette likevel :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooo typen fikk 8000 igjen! :) kommer godt med i sommer da vi skal bruke dem på noe spessielt :P

hmmm.... er det sånn at jeg får lov til å gjette litt da eller? :P

*hostgiftinghost*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...