Maria Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Kanskje det var Silje du så? Jeg og Silje var der med Zira, og møtte Linn og Amy Vi hadde det kjempe, til tross for været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Så i hvert fall en som ligna på Kristina.... men ingen Lunah Så, så jeg en med en rød genser og en svart Portis gikk rett forbi dere ved "Dachs-avdelingen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Så i hvert fall en som ligna på Kristina.... men ingen Lunah Så, så jeg en med en rød genser og en svart Portis gikk rett forbi dere ved "Dachs-avdelingen" Silje hadde rød genser og svart portis Vet ikke åssen du ser ut jeg.. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 det veit det veit det veit jeeeg.. liten pjokk med lyst hår, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 31. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2005 Men dere må jo komme med noen rasultater også da! Var det noen av dere som stilte? hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 det veit det veit det veit jeeeg.. liten pjokk med lyst hår, sant? Du har jo sett meg på bilde.... men uansett så er jeg høyere enn Silje ... (trur jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 Men dere må jo komme med noen rasultater også da! Var det noen av dere som stilte? hvordan gikk det? Dommeren var i hvert fall streng og ga nesten alle Blå.... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 Tss... Jeg hadde fått rød lett som en plett. Eller bare ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 Tihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 Zira ble BIR og 4BIG.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 Og det er bra...? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 hu var den eneste portisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 hu var den eneste portisen 4BIG er jo bra for det da Ikke at jeg vet hvem som er i den gruppa da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 1. August 2005 Rapporter Share Skrevet 1. August 2005 Zira ble BIR og 4BIG.. Så BRA! (er det en slektning til valpen din?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 wæ. var du der astrid? det var jeg og:( huff kunne u ikke sagt det da:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. August 2005 Rapporter Share Skrevet 7. August 2005 Astrid var ikke der Hehe... vi sov i stedet for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 hehe..latinger:P bra dere ikke var der:P hehe. skal dere på noe framover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 hehe..latinger:P bra dere ikke var der:P hehe. skal dere på noe framover? Bli ferdig med denne tråden da! Hehe.. Kristina og jeg skal på NKK Bjerke neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 8. August 2005 Rapporter Share Skrevet 8. August 2005 Dommeren var i hvert fall streng og ga nesten alle Blå.... :? Om du leser betydningen av en blå sløyfe, så vil du se at det ikke er så verst !! Her i norge er vi puslete bortsjemt på rødsløyfer!! Bare rett over grensen til sverige,kan man se blåsløyfer bli delt ut i hytt og pinevær! De er møøøe gniten med rød,og det skal man være. En rød sløyfe skal bety at hunden er tilnærmet perfekt for sin rase..og hvor mange er egentlig det da...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar