Guest Belgerpia Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 juhu....... :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Så deilig... :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Det er jo pinlig å innrømme det, men man får litt abstinenser når forumet er borte ja ! Welcome back Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 jeg må si det har vært bra at forumet var nede litt... så fikk jeg tid til å lese til eksamen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Hehe, skjønner at jeg er litt avhengig og har et savn av sonen en mandagskveld eller på skoletid Men så herlig at "dere" er tilbake :) :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn på igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... Nei ikke i det heltatt Eller JO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... Humtidumtidum... nei det har jeg ALDRI gjort... *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lotta Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 ??+??m[??eidi/Pippin' date=Mar 27 2007, 21:58 21' post='335810] Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 ??+??m[??eidi/Pippin' date=Mar 27 2007, 21:58 21' post='335810] Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... He, he, he (noen som har installert webcamera på jobben min, kanskje?) ... Jeg datt til og med innom på Canis og så en bruker herfra etterlyse Sonen, men måtte "late som ingenting" ved å tilføye at man "egentlig ikke var innom her så ofte" ... (BUSTED!) ... SÅ desperat er ihvertfall ikke jeg haha! Det er flere enn deg som i desperasjon har vært aktive på canis skal jeg si deg! Så aktive at admin fikk sitt svare strev med å moderere der. Heldigvis så har personen skjønn så det holder så de slettet innlegg og stengte ut folk som ikke fortjente å bli stengt ute... men nå blir det stille der igjen Og Nei jeg har ikke sjekket sonen sånn omtrent hvert tredje minutt, kunne ikke ramle meg inn en gang. Er da ikke avhengig!! har ikke plaget noen på msn med intetsigende pjatt i to døgn og surfet etter ting jeg ikke vist hva var, eller registrert meg på ett sted jeg ikke ville drømt om å registrere meg på, så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Har ikke hatt tid til å savne sonen denne gangen.... For her har det vært hundefødsel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Enda værre er det for oss som har vært hjemme syk noen dager 3 min er jo ingenting!! Tror nesten jeg var den første som kom innpå nå også. Sjekket med 1/2min mellomrom. Først var den ikke der så var den der :icon_fun: Kun jeg og Espen som var innpå. mulig vi må åpne er sensitiviserings klinikk neste gang sonen er borte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Har ikke hatt tid til å savne sonen denne gangen.... For her har det vært hundefødsel! OT men: ååå så artig. Gratulerer :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Det er vel nytt at det står hvem som er inne på tråden nederst på sia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Det er vel nytt at det står hvem som er inne på tråden nederst på sia? Det var der før, men har nå har visst returnert etter en tids opphold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Det er vel nytt at det står hvem som er inne på tråden nederst på sia? Dette var en funksjon som ble tatt ut for å spare "plass" (eller hva jeg skal si). Etter hva jeg fikk med meg da For funksjonen har hvert der tidligere. (rett meg om jeg tar feil) Edit: MrsPowers kom meg i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 27. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2007 Er det en funksjon som har vært savnet da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Er det en funksjon som har vært savnet da eller? Det vet jeg ikke, mulig det. Men den ble vel fjernet hovedsakelig for å spare "plass" på den gamle serveren. Nå har hundesonen blitt flyttet over på en ny server etter hva jeg vet, og da har de vel valgt å ta den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Heeiii BP og alle dere andre! Logga meg inn "helt tilfeldig" da jeg kom på jobb, istedenfor å lese very important jobbmailer! Vi snakkes i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Ahh! Endelig Har hatt helt abstinenser jeg.. Folk begynte jo å lure når jeg satt å bannet foran skjermen i ren fortvilelse over å ikke komme inn på sonen! Avhengig, jeg?! Neida, ikke i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Ooo sonen, du fantastiske sonen - det varmer mitt hjerte å se deg atter en gang..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Yes! Endelig:D Ja, jeg er avhengig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Har vi vært borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. Mars 2007 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2007 Er det fler enn meg som surfer rundt i ørska når sonen er nede, og prøver å logge inn igjen ca hvert tredje minutt, for kaaaaanskje det er tilbake nå.... Ikke vært tredje minutt meen, på morgenen før skolen, på vei til skolen med mobilen, noen ganger i løpet av dagen, da jeg kom hjem ++ Avhengig, eh nei, egentlig ikke.. Elle nokså kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar